دهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی ایران برگزار می‌شود

دهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی ایران برگزار می‌شود
دهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران (IPF) همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی صنایع پتروشیمی در روزهای بیست و سوم و بیست و چهارم ماه جاری برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رویکرد این دوره از همایش پتروشیمی «گردآوری جهان پتروشیمی» و اهداف آن گسترش و بسط همکاری‌های فنی،‌خدماتی، بازرگانی و اقتصادی با شرکت‌های داخلی بین‌المللی فعال در زمینه پتروشیمی، موسسات مالی و اعتباری، بانک‌ها و سرمایه‌گذاران داخلی وخارجی برنامه ریزی شده است.

 

براین اساس سخنرانان کلیدی این همایش محمود احمدی نژاد، رستم قاسمی وزیر نفت، مهدی غضنفری وزیر صنعت معدن و تجارت، عبدالحسین بیات معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و رمضان اولادی مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران هستند.

 

این همایش در سه بخش ارائه سخنرانی‌ها و مقالات، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

 

در همین زمینه معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران اظهار کرد: از مجموعه 85 مقاله‌ای که به دستمان رسیده 54 مقاله نهایی شد. برخی از مقالات به خاطر این که به موضوع همایش مربوط نبودند و یا تنها با زبان فارسی ارسال شده بودند با توجه به بین المللی بودن همایش و لزوم ارسال مقالات به دو زبان فارسی و انگلیسی حذف شدند.

 

پرویز صحاف‌زاه با اشاره به این‌که 60 درصد مقالات دهمین همایش بین المللی پتروشیمی از خارج از کشور دریافت شده است گفت:‌ غیر از 55 مقاله نهایی شده چند مقاله رزرو نیز در نظر گرفته شده تا در صورتی که مهمانان خارجی نتوانند خود را به موقع برسانند از آن‌ها استفاده شود.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۱:۰۲
تعداد بازدید : ۹۷۵