شرایط حضور در برنامه رقابت اتاق‌های بازرگانی جهان چیست؟

شرایط حضور در برنامه رقابت اتاق‌های بازرگانی جهان چیست؟
برنامه رقابت اتاق‌های بازرگانی جهان هر دوسال یک‌بار به منظور تشویق بهبود عمل‌کرد اتاق‌ها، فعال‌سازی، تبادل اطلاعات و گسترش فعالیت‌های بازرگانی، توسط فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان(WCF) برگزار می‌گردد و به اتاق‌های عضو این امکان را می‌دهد تا پتانسیل‌ها و توان‌مندی‌های خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش گذارند.
دوره آتی این رقابت‌ها در خلال برگزاری نهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان (WCC) در ژوئن 2015 و به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد. همانند سال گذشته اتاق‌های مشارکت‌کننده در این برنامه می‌توانند نسبت به ارائه یک پروژه در خصوص یکی از موارد ذیل اقدام نمایند:


-Best Corporate Social Responsibility Project
-Best International Trade Project
-Best Small Business Project
-Best Unconventional Project
Best Youth Entrepreneurship Project-

اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه از طریق مراجعه به وب سایت ذیل قابل دسترسی می‌باشد.


http://www.iccwbo.org/training-and-events/competitions-and-awards/world-chamber-competition

لذا آن دسته از اتاق‌های بازرگانی کشور که در خصوص یکی از 5 پروژه مذکور اقدام شایان توجهی به انجام رسانده‌اند، می‌توانند مراتب را از طریق نشانی پست الکترونیکی g.salahshour@iccim.ir این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید به معاونت امور بین‌الملل این اتاق اعلام نمایند تا اقدامات مقتضی جهت مشارکت ایشان در دور آتی این رقابت‌ها معمول گردد. بدیهی است جزئیات این برنامه ونحوه ارائه پروژه‌های مذکور، به محض دریافت از سوی دبیرخانه برگزار‌کننده، به اطلاع اتاق‌های علاقه‌مند و واجد شرایط خواهد رسید.

۱۸ تیر ۱۳۹۲ ۰۰:۰۹
تعداد بازدید : ۸۵۱