سمینار آشنایی شرکت‌های ایرانی با فرایندهای خرید سازمان ملل

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران درصدد است تا با همکاری وزارت امور خارجه کشورمان به‌منظور آشناسازی شرکت‌های بزرگ ایرانی با فرایندهای ثبت‌نام و خرید سازمان ملل متحد و هم‌چنین مساعدت به آن دسته از شرکت‌هایی که هنوز موفق به تکمیل مراحل ثبت‌نام خود در وب سایت سازمان ملل نشده‌اند، جلسه‌ای را از ساعت 30/ 9 تا 12 صبح دوشنبه 28 مرداد ماه سال جاری در محل سالن کنفرانس طبقه هشتم اتاق ایران برگزار کند.
پیش‌نویس دستور کار در اینجا قابل مشاهده است.
هم اکنون این سازمان سالانه حدود 13 میلیارد دلار خرید از کشورهای در حال توسعه انجام می‌دهد که اکثر شرکت‌های فعال در کشورهای در حال توسعه منجمله ایران به دلیل عدم آشنایی کافی با نحوه مشارکت در فرایندهای خرید سازمان ملل از گردونه رقابت خارج می‌گردند. از جمله کالاها و خدمات مورد نیاز این سازمان جهت خرید از کشورهای در حال توسعه می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
مصالح ساختمانی، مواد غذایی، لوازم یدکی خودرو، لوازم الکترونیکی، لاستیک، محصولات دارویی، خدمات بانک‌داری، خدمات حمل‌ونقل، تجهیزات IT، نفت و مواد شیمیایی و ...
علاقه‌مندان (نمایندگان حقوقی شرکت‌ها) به شرکت در این نشست می‌توانند مراتب را تا پایان وقت اداری چهارشنبه 23 مرداد ماه سال جاری از طریق تکمیل فرم ذیل و ارسال آن به معاونت امور بین‌الملل این اتاق از طریق نمابر شماره 88825115 منعکس نمایند تا هماهنگی‌های مقتصی در این خصوص معمول گردد. پیشنهاد می‌شود افرادی هم که بعداً انجام پروسه ثبت نام به آن‌ها واگذار خواهد شد، در این برنامه شرکت کنند.

۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۳۱
تعداد بازدید : ۹۶۶