پتروشیمی جم با اطلاعات کامل وارد فرابورس می شود

پتروشیمی جم با اطلاعات کامل وارد فرابورس می شود
مدیر ناشران فرابورس اعلام کرد: پتروشیمی جم به زودی و با تکمیل اطلاعات مورد نیاز وارد فرابورس خواهد شد.
رضا غلامعلی پور افزود: عرضه اولیه پالایشگاه کرمانشاه نیز به زودی انجام خواهد شد و پیش بینی های این شرکت هم اکنون نزد حسابرس است و با انتشار عملکرد سه ماهه، سهام شرکت نیز قابل انتشار می شود.
وی یادآور شد: شرکت پتروشیمی جم اطلاعاتی را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کرد که در برخی موارد اختلاف نظر وجود دارد و با تکمیل آنها، سهام شرکت در فرابورس عرضه خواهد شد.
غلامعلی پور با اشاره به موضوعات مورد تاکید سازمان بورس، گفت: در خصوص بودجه سال ۹۲ شرکت، سازمان اطلاعات بیشتری را خواسته و پتروشیمی جم در حال تهیه اطلاعات تکمیلی است.
بر اساس گزارش پایگاه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، وی درباره زمان عرضه سهام این شرکت گفت: با توجه به اینکه عرضه اولیه سهام است، سرمایه گذاران شناختی نسبت به شرکت ندارند و از این رو پتروشیمی جم باید اطلاعات کاملی را به بازار منعکس کند تا پس از مشخص شدن تمام زوایای مالی، وارد فرابورس شود.
مدیر ناشران فرابورس، با اشاره به اینکه، اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص زمان عرضه سهام این شرکت تصمیم گیری می کند، گفت: طبق دستورالعمل افشا، شرکت موظف است تا آخرین اطلاعات خود را به بازار منعکس کند، بعلاوه ترجیح بر این است تا به جای تعجیل در عرضه سهم، این عرضه با اطلاعات شفاف، دقیق و کامل انجام شود.
وی، نزدیکترین عرضه اولیه را پالایشگاه کرمانشاه دانست و گفت: پیش بینی های این شرکت هم اکنون نزد حسابرس است و با انتشار عملکرد سه ماهه، سهام شرکت نیز قابل انتشار می شود.
غلامعلی پور با اشاره به اینکه، بر این اساس، انتظار می رود عرضه سهام پالایشگاه کرمانشاه زودتر از پتروشیمی جم انجام شود، تاکید کرد: البته اطلاعات این شرکت نیز باید به طور دقیق به بازار منعکس شود.
۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۲۵
تعداد بازدید : ۸۰۹