قابل توجه انجمن‌ها، اتحادیه‌های تخصصی و تشکل‌های صادراتی

دفتر بررسی و تعیین ارزش گمرک ایران به‌منظور به‌روزرسانی بانک اطلاعات ارزش گمرکی کالاهای صادراتی از انجمن‌ها و اتحادیه‌های تخصصی و تشکل‌های صادراتی که ارزش گمرکی کالاهای صادراتی آن‌ها در گذشته به روزرسانی نشده و به دلیل تغییر قیمت‌های جهانی و قیمت‌های بازار لازم است به‌روزرسانی شود یا سابقه تعیین ارزش در بانک اطلاعات ندارد، تقاضا دارد برای تعیین ارزش گمرکی کالاهای صادراتی پس از جمع‌بندی نظرات اعضا، نسبت به تکمیل فرم‌های پیوست (Q:32 و PQ:33) به انضمام مدارک و مستندات و ارسال آن‌ها به دفتر بررسی و تعیین ارزش گمرک ایران واقع در خیابان شهید بهشتی، روبه‌روی خیابان پاکستان اقدام کنند.
راه‌های دیگر ارتباطی، نمابر 88735759-021 و پست الکترونیک g.d.v.t@irica.org این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید است.
مدارک و مستندات لازم عبارتنداز:
- قیمت عمده‌فروشی و کرایه حمل، باربری و بیمه و هزینه‌های متعلقه تا خروج از قلمرو گمرکی.
- قیمت‌های بین‌المللی کالای صادراتی (در صورت وجود).
- کاتالوگ حاوی مشخصات کامل کالا و شرح دقیق کالا (در صورت لزوم و تنوع کالا).
این موضوع پس از ارسال مدارک و مستندات، در اولین جلسه کارگروه تعیین ارزش گمرکی بررسی و تعیین ارزش خواهد شد. برای این کار عندالزوم از رئیس یا دبیر اتحادیه یا انجمن و تشکل تخصصی مربوطه نیز دعوت می‌شود. سپس نتیجه نهایی به گمرکات اجرایی اعلام و ابلاغ می‌شود.
۱۳ مهر ۱۳۹۲ ۰۰:۰۵
اتاق ایران |
تعداد بازدید : ۸۷۴