برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بوشهر

پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی چهارم تا هفتم آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بوشهر برگزار می شود.

 به گزارش شانا، رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این خبر گفت: این نمایشگاه با حضور بسیاری از شرکت های دولتی و بخش خصوصی از چهارم تا هفتم آذر امسال در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی بوشهر برگزار می شود.

حسین قربانی با بیان اینکه صنعت نفت به عنوان موتور پیش برنده توسعه صنعتی در ایران و نقطه اتکای اقتصاد کشور جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی دولتمردان دارد، افزود: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه که محلی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های دولتی و خصوصی در زمینه داخلی سازی تجهیزات و دانش فنی ساخت و طراحی پالایشگا ها است، بتوانیم بیش از پیش به معرفی توانمندی های کشور بپردازیم.

وی افزود: معرفی پروژه های صنعتی و فرصت های سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز، ایجاد زمینه مناسب برای انتقال تکنولوژی و دانش فنی، ارایه آخرین دستاورد های فن آوری روز در حوزه نفت و گاز و توسعه اشتغال در عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از جمله اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز ،پالایش و پتروشیمی بوشهر است.

بر اساس اعلام سازمان منطقه ویژه پارس، این نمایشگاه در زمینی به مساحت ١٨٠٠ متر مربع و در سالن اصلی نمایشگاه بین المللی بوشهر برگزار می شود که از ساعت ٩ الی ١٤ نیز  پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور برخی مقام های صنعت نفت، استاندار و اعضای کمیسیون انرژی مجلس برگزار می شود.

۲۹ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۱۹
تعداد بازدید : ۸۸۷