پارس جنوبی میزبان رئیس دولت تدبیر و امید

پارس جنوبی میزبان رئیس دولت تدبیر و امید
رئیس جمهور تا ساعتی دیگر به عسلویه می رود

رییس جمهور برای بازدید از فازهای توسعه ای پارس جنوبی و طرح های عظیم صنعت پتروشیمی تا ساعتی دیگر به عسلویه سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور به منظور بازدید و بررسی فعالیت های در حال انجام در منطقه عسلویه تا ساعتی دیگر به پایتخت انرژی ایران سفر خواهد کرد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده رئیس جمهور قرار است از فازهای در حال توسعه پارس جنوبی و نیز مجتمع های پتروشیمی در منطقه عسلویه دیدار کرده و سپس برای بازدید و نحوه رسیدگی به نحوه امداد زلزله زدگان در برازجان به این شهر سفر کند.

بیژن زنگنه وزیر نفت نیز برای هماهنگی های لازم دقایقی قبل وارد عسلویه شد تا برای سومین بار از نزدیک روند پیگیری فعالیت ها در پارس جنوبی را دنبال کند.

وزیر نفت پنجشنبه گذشته نیز از طرح های پارس جنوبی بازدید کرده بود.

به گزارش شانا، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه نهم آذر) برای بازدید از مناطق زلزله زده استان بوشهر به این مناطق نیز سفر می کند.

دکتر حسن روحانی در این سفر یک روزه، ضمن بازدید از مناطق زلزله زده، از نزدیک روند رسیدگی و امداد رسانی به زلزله زدگان را پیگیری می کند.

دکتر روحانی شامگاه پنج شنبه ضمن عرض تسلیت و ابراز همدری با داغداران و آسیب دیدگان این زمین لرزه ،از همه مسئولان ذیربط خواست با بسیج امکانات و نیروی امداد رسانی ، پشتیبانی ها و کمک های لازم را از مردم مناطق زلزله زده بعمل آورند.

زمین لرزه ٥,٧ دهم ریشتری عصر پنجشنبه هفتم آذر در شهرستان دشتستان هفت کشته، ١٩٥ مصدوم برجای گذاشت و خسارت هایی بین ١٠ تا ٦٠ درصد به ٣٠٠ واحد مسکونی منطقه وارد کرده است.

شهرستان دشتستان با ٢٤٠ هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر برازجان در فاصله ٦٥ کیلومتری شرق بوشهر واقع است.

۹ آذر ۱۳۹۲ ۰۹:۵۷
شانا |
تعداد بازدید : ۸۶۶