دولت به توسعه پارس جنوبی توجه ویژه ای دارد

دولت به توسعه پارس جنوبی توجه ویژه ای دارد
تاکید رئیس جمهور بر افزایش درآمدهای دولت از پارس جنوبی

رئیس جمهوری با تاکید بر این که دولت نسبت به توسعه فازهای جدید در عسلویه توجه ویژه ای دارد، گفت: برای رفع مشکلات مردم باید منابع درآمدی خود را افزایش دهیم و عسلویه مکانی است که ظرفیت لازم برای انجام این مهم را دارد.

به گزارش شانا به نقل از سایت دولت،  دکتر حسن روحانی روز گذشته (دوشنبه ١٨ آذر) در دیدار با مجمع نمایندگان استان بوشهر در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه تلاش بر این بوده تا از منابع مشترک نفتی و گازی به نحو مطلوبی استفاده کنیم، گفت: بر اساس قولی که مسئولان در سفر اخیر عسلویه به رئیس جمهور داده‌اند، با تلاش متخصصان، تا پایان دوره این دولت، توان بهره‌گیری از ذخایر مشترک در منطقه پارس جنوبی، به میزان برداشت رقبا از این منبع خواهد رسید.

رئیس جمهوری یادآور شد: استان بوشهر به دلیل وجود ظرفیت‌های عظیم ملی به ویژه عسلویه و نیروگاه اتمی بوشهر جایگاهی مهم در حوزه انرژی یافته است. 

بر پایه این گزارش، در این جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان بوشهر نیز مسائل و مشکلات کلان استان و موضوع های مرتبط با حوزه‌های انتخابی خود را مطرح کردند. 

استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان و بکارگیری آنه برای رفع مشکلات مردم، ضرورت نگاه به مشکلات و برنامه‌ریزی در جهت استفاده بهینه از منابع تخصصی این استان مانند نفت و گاز، توجه به مباحث فرهنگی، نگاه جدی به مسائل مربوط به جوانان و رسیدگی به مناطق محروم از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
۲۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۲۷
تعداد بازدید : ۸۶۳