سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:
نوزدهمین نمایشگاه موفق بود، از وزارت نفت قدردانی می‌کنیم
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و از وزارت نفت قدردانی کرد.

شمس الله بهمئی، سخنگوی کمیسیون انرژی، امروز (یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شانا، درباره آخرین اخبار حوزه انرژی افزود: برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران موفقیت آمیز بود، از این رو از وزارت نفت قدردانی می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی با تاکید بر این مطلب که باید سهم استفاده از تولید داخل در توسعه صنایع بخصوص در نفت و گاز افزایش یابد، گفت: حضور شرکتهای خارجی در نوزدهمین نمایشگاه نفت بیانگر تحرک دیپلماسی انرژی کشور است.

به گزارش شانا، طی برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، تعدادی از نمایندگان مجلس از کمیسیونهای تخصصی از جمله انرژی، صنایع و معادن، برنامه و بودجه و اقتصاد از این نمایشگاه دیدن کردند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت با حضور ٣٣ کشور و ۶٠٠ شرکت خارجی و ١٢٠٠ شرکت داخلی از روز سه شنبه (١۶ اردیبهشت ماه) تا روز (جمعه) به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار شد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۵:۰۰
تعداد بازدید : ۹۴۹