سمینار رابطین بیمه شرکتهای عضو اتحادیه برگزار شد

سمینار رابطین بیمه شرکتهای عضو اتحادیه برگزار شد
به گزارش اوپکس اولین سمینار تخصصی بیمه در روز دوشنبه مورخ 12/3/93 در محل ساکن کنفرانس اتحادیه برگزار شد.
 این سمینار که با حضور دبیرکل اتحادیه، مدیر روابط عمومی ، مدیر عامل نمایندگی بیمه البرز و مدیرعامل کارگزاری بنیان جامع بیمه برگزار شد به بررسی قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان شرکتهای عضو اتحادیه پرداخت.

به گفته محسن طارمیان مدیر روابط عمومی اتحادیه بیمه یکی از ملزومات اولیه هر فرد می باشد که اهمیت آن در صنایع تولیدی و صادراتی خصوصاٌ شرکتهای عضو اتحادیه و کارکنان ایشان بیش از پیش محسوس است.

ایشان ضمن اشاره به سابقه بیمه تکمیلی اتحادیه گفت: گروه بیمه تکمیلی اتحادیه حدود 5 سال پیش با 200 نفر از کارکنان شرکتهای عضو اتحادیه آغاز و هم اینک تعداد این گروه بالغ بر 1300 نفر می باشد. وی گفت برای عقد این قرارداد جلساتی با بیش از 14 شرکت بیمه برگزار شده و خدمات ایشان را مورد بررسی قرار داده ایم که نتیجه این بررسی ها منجر به عقد قرارداد امسال با بیمه البرز شد.

 ایشان ضمن ابراز امیدواری جهت ایجاد رضایتمندی کارکنان شرکتهای عضو تاکید کرد در قرارداد اخیر سعی شده خلع های دوره های قبلی مثل بیمه دندانپزشکی، پرداخت هزینه های مربوط به ویزیت و نیز کاهش مدت زمان پرداخت خسارت مورد توجه قرار گیرد، چنانچه طبق اعلام نماینده بیمه البرز با استقرار سیستم پرداخت خسارت در دفتر نماینده طرف قرارداد با اتحادیه، مدت زمان پرداخت خسارت از 10 روز کاری به سه روز کاهش یافته و در موارد استثنایی به صورت آنی پرداخت  می گردد.













۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۰۹۳