حمایت لیدرهای تحول خواهان از آل‌اسحاق

حمایت لیدرهای تحول خواهان از آل‌اسحاق
به گزارش تجارت نیوز حمید حسینی و پدرام سلطانی دو چهره سرشناس اتاق تهران که یکی عضو هیأت رییسه اتاق تهران و دیگری نامزد هیأت رییسه اتاق ایران است،در گفت و گو با فارس از نامزدی یحیی آل اسحاق در انتخابات هیأت رییسه اتاق ایران حمایت کردند.

به گزارش تجارت نیوز حمید حسینی و پدرام سلطانی دو چهره سرشناس اتاق تهران که یکی عضو هیأت رییسه اتاق تهران و دیگری نامزد هیأت رییسه اتاق ایران است،در گفت و گو با فارس از نامزدی یحیی آل اسحاق در انتخابات هیأت رییسه اتاق ایران حمایت کردند. این دو فعال اقتصادی که از لیدرهای گروه خواستاران تحول اتاق بازرگانی هستند، به عملکرد آل اسحاق در رأس اتاق تهران نمره مثبت داده و او را به همراه محمد نهاوندیان اولویت های بخش خصوصی برای حضور در جایگاه هیأت رییسه اتاق ایران دانستند.


پدرام سلطانی، عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران که از نامزدهای عضویت در  هیأت رییسه اتاق ایران است، اعلام کرد که "در انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران از یحیی آل‌اسحاق و محمد نهاوندیان حمایت می‌کنیم و این دو نفر بالاترین اولویت را در بخش خصوصی دارند."

سلطانی که در نشست انتخاباتی فراکسیون تشکل‌ها که هفته گذشته برگزار شد،مواضع روشن تری نسبت به دیگر نامزدها داشت و سعی کرد در فرصت کوتاهی که در اختیارش قرار گرفته بود نظرات کارشناسی تری ارائه دهد، در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: " برخلاف خیلی از همفکرانم همواره از آقای آل‌اسحاق حمایت کرده‌ام چون معتقدم ایشان از سعه‌صدر بالایی برخوردار هستند و در نحوه مدیریت خود فرا‌جناحی عمل می‌کند."

او که در نشست فراکسیون تشکل ها اعلام کرد که "برای کارهای کوچک نامزد شده ام"، عملکرد یحیی آل‌اسحاق را در دوره گذشته هیأت نمایندگان اتاق تهران خوب توصیف کرد و یادآور شد که "بخش خصوصی از نحوه مدیریت وی رضایت دارد."

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران افزود: در زمان ریاست آقای آل‌اسحاق اعضا هیچ محدودیتی برای اظهار‌نظر نداشته‌اند و آقای آل‌اسحاق هم در اموراجرایی دخالت نمی‌کرده است، در واقع نظارت وی نظارت عالیه بر اتاق بازرگانی پایتخت بوده است.

وی با بیان اینکه در برخی موارد اتاق بازرگانی تحت‌الشعاع غیردولتی قرار گرفته است گفت: نحوه تعامل آل‌اسحاق با دولت بسیار مناسب و در راستای اهداف بخش خصوصی بوده است و نقطه قوت وی در مدیریت و بخش خصوصی دور بودن از خط‌کشی‌های سیاسی بوده است.


سلطانی گفت: انتظار بخش خصوصی این است که نماینده آنها بتواند دغدغه‌ها و مشکلات آنها را به درستی انتقال دهد.وی افزود: در انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی از آل‌اسحاق و نهاوندیان حمایت می‌کنیم و این دو نفر بالاترین اولویت را در بخش خصوصی دارند.


سید حمید حسینی نیز به روحیه تعامل‌گرایی آل اسحاق اشاره کرد و آن را از شاخصه های مدیریت او بر اتاق بازرگانی پایتخت دانست.حسینی در خصوص عملکرد رئیس اتاق بازرگانی تهران به فارس گفت: آقای آل اسحاق تیم خوبی داشته است. در زمان مدیریت وی هئیت رئیسه از انسجام بالایی برخوردار بوده و با انتخاب دبیر کل مناسب به خوبی امور اجرایی را مدیریت کرده است.


وی با تأکید بر اینکه ریاست اتاق تهران موفق‌تر از اتاق ایران بوده است، اظهار داشت: آل اسحاق در تعامل با جناح‌های مختلف و در تعامل با حاکمیت بسیار مؤثر عمل کرده و نظرات بخش خصوصی را منتقل کرده است.

عضو هیئت رئیسه اتاق تهران گفت: در زمان ریاست آل اسحاق بر اتاق تهران در کسب منابع مالی بسیار مناسب عمل شده و همچنین در دوره مدیریت وی تحقیقات و پژوهش مناسبی صورت گرفته به طوری که 2 مرکز تحقیقاتی ایجاد و چند کتاب پژوهشی مناسب منتشر شده است.

وی با بیان اینکه آل اسحاق در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار مدیریت مناسبی داشته است، گفت: کمیسیون‌های اتاق تهران فعال‌تر از کمیسیون اتاق ایران کار کرده‌اند.حسینی گفت: روحیه تعامل‌گرایی آل‌اسحاق بسیار خوب است به طوری که می‌تواند سخنان مختلف و عقاید مختلف را در کنار یکدیگر مدیریت کند.

۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۰
تجارت نیوز |
تعداد بازدید : ۱,۶۰۰