مهر امسال

مهر امسال
نهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و HSE برگزار می شود
  • نهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و HSE از ٢٧ تا ٣٠ مهرماه در بزرگترین سایت نمایشگاهی منطقه جنوب کشور در استان فارس برگزار می شود.
  • به گزارش شانا، صنعت نفت ایران با هدف دستیابی به نظامی خلاق در ساختار مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) و یکپارچه سازی ساختارها، فرآیندها و گردش کار در حوزه های سه گانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست، در سالهای اخیر گامهای موثری برای شکل دهی ساختار، بهبود و اصلاح فرآیندها و ارتقای این نظام مدیریتی برداشته است.

    در این زمان کوتاه که از شکل گیری نظام مدیریت اچ اس یی می گذرد شاهد کسب موفقیتهایی هستیم که حذف بسیاری از حوادث و آثار زیانبار آن بر افراد، صنعت و محیط زیست و حرکت به سوی توسعه پایدار، افزایش بهره وری، رشد و بالندگی نیروی انسانی از جمله این موفقیتهاست.

    یکی از مهمترین سیاستهای وزارت نفت در حوزه HSE، حرکت به سوی ایجاد ایمنی و صنعتی بدون حادثه با ایجاد محیطهای ایمن و سالم کاری است، به طوری که نیروی انسانی و تاسیسات صنعتی بدون کوچک رین آسیب بیشترین بهره وری را در این صنعت داشته باشند.

    در همین راستا نهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و HSE در این صنعت با حمایت وزیرنفت از ٢٧ الی ٣٠ مهرماه در بزرگترین سایت نمایشگاهی منطقه جنوب کشور در استان فارس برگزار می شود.

۲۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۲۹
شانا |
تعداد بازدید : ۱,۱۸۱