گردهمایی بزرگترین تشکل بخش خصوصی ایران

گردهمایی بزرگترین تشکل بخش خصوصی ایران
نهمین همایش سراسری تولید و صادرات فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران به همت اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی سه شنبه از ساعت 15 با حضور جمع کثیری از مدیران ارشد بخش خصوصی نفت در مرکز همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار شد.
به گزارش «روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران"، همواره یکی از اهداف اصلی اوپکس (اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران)از برگزاری این همایش ایجاد تعامل بین دولتمردان و مدیران بخش خصوصی نفت جهت هم افزایی و ایجاد سینرژی جهت عبور از بحرانهای اقتصادی کشور بوده است. این همایش که امسال با عنوان "تولید و صادرات در سایه امنیت اقتصادی" نامگذاری شده به بررسی موانع و مشکلات حوزه تولید و صادرات فرآورده های نفتی، بررسی راهکارهای جلوگیری از خام فروشی و تبدیل نفت به فرآورده و صادرات آن با ارزش افزوده بیشتر و نیز ارزآوری به کشور در شرایط حساس کنونی خواهد پرداخت.

در همین ارتباط محسن طارمیان مدیر روابط عمومی اتحادیه و دبیر اجرایی این همایش می گوید: متاسفانه علی رغم دعوت از مسئولین ارشد اقتصادی کشور مثل وزیر محترم نفت، معاونین محترم رئیس جمهور و ... تاکنون هیچکدام آمادگی خود را جهت حضور در این همایش اعلام نکرده و این امر این تلقی را در بخش خصوصی ایجاد می کند که دولتمردان حتی حاضر به شنیدن حرف بخش خصوصی نفت در کشور نیستند.

در پایان لازم به ذکر است اوپکس با داشتن بیش از 300 عضو از شرکتهای تولیدی و صادراتی فرآورده های نفتی بعنوان بزرگترین تشکل بخش خصوصی کشور حدود 30% صادرات غیر نفتی کشور را در سالیان گذشته عهده دار بوده است.
۹ دی ۱۳۹۳ ۲۰:۱۹
تعداد بازدید : ۸۸۲