مشارکت موسسه محک و اتاق تهران به مناسبت روز جهانی سرطان کودک

مشارکت موسسه محک و اتاق تهران به مناسبت روز جهانی سرطان کودک
«سومین همایش بین‌المللی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها با محوریت توسعه پایدار» توسط موسسه خیریه محک و با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران فردا برگزار می‌شود.
به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، موسسه خیریه محک به مناسبت روز جهانی سرطان کودک این همایش را با حضور نمایندگان بنیاد گلوبال کامپکت (Global Compact) و تعدادی از صاحب‌نظران حوزه مدیریت و اقتصاد کشور برگزار می‌کند و در آن به مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در قبال جامعه می‌پردازد.
این همایش با هدف گسترش مفهوم و ایجاد آگاهی در خصوص مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و تاثیر آن بر توسعه پایدار، جایگاه‌سازی سازمان، بالا بردن بهره‌وری و رضایت ذینفعان، توسعه و پایدارسازی ارتباطات و تاثیرات اجتماعی، جلب توجه مدیران بنگاه‌های اقتصادی و مدیران سازمان‌های تصمیم‌گیرنده و افزودن دیدگاه مسئولیت اجتماعی در کنار وظایف اصلی کسب‌وکار و ایجاد تصویری شایسته از روحیه مردمی، همکاری و همراهی ایرانیان در جامعه بین‌المللی برگزار می‌شود.
سومین همایش بین‌المللی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها فردا دوشنبه مورخ 27 بهمن ماه از ساعت 14 تا 20 در سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه محک واقع در بزرگراه ارتش، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی محک برگزار می‌شود.
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۰۲۳