هفت هزار تن گاز ال پی جی به خارج از کشور صادر شد

هفت هزار تن گاز ال پی جی به خارج از کشور صادر شد
مدیر شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی منطقه جنوب خوزستان گفت:در سه ماه گذشته، هفت هزار تن گاز ال پی جی از این منطقه به خارج از کشور صادر شد.
به گزارش ایرنا، علی حکمت روز دوشنبه در آیین برگزاری طرح بازدید نوروزی و کنترل جایگاه های عرضه فراورده های نفتی جنوب خوزستان، در جمع خبرنگاران افزود:صادرات گاز ال پی جی از ایران به دیگر کشورها از مرزهای زمینی و دریایی کشور در حال انجام است. 

وی بدون نام بردن نام کشورهای مقصد دریافت کننده این فراورده، با بیان آمادگی شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی منطقه جنوب خوزستان در خصوص تامین سوخت مورد نیاز خودروهای شهروندان، مسافران و کاروان های راهیان نور ورودی به این منطقه، گفت:هیچ گونه مشکلی در خصوص تامین سوخت شناورها، لنج های تفریحی نوروزی در راستای رونق گردشگری دریایی نداریم. 

وی همچنین با بیان برگزاری طرح نوروزی بازدید از جایگاه های عرضه فراورده های نفتی، افزود:در این طرح، 17 جایگاه گاز سی ان جی، 13 جایگاه دومنظوره و 36 جایگاه عرضه فراورده نفتی در منطقه جنوب خوزستان در قالب 17 گروه، بازرسی و نظارت می شود. 

حکمت گفت: بازرسان این طرح، بر نحوه رفتارکارکنان شاغل در جایگاه ها، کیفیت و کمیت سوخت عرضه شده به شهروندان، نظافت و تمیزی جایگاه ها و محوطه و کیفیت ارایه خدمت جانبی به مشتریان نظارت می کنند. 

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی منطقه جنوب خوزستان نیز در این آیین، گفت:در این طرح، بر جایگاه های عرضه سوخت در شهرستان ها و شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار، شادگان، ماهشهر، آغاجاری، هندیجان و امیدیه نظارت می شود. 

مهرداد مفروشی ادامه داد:شهروندان، مسافران و اعضای کاروان های راهیان نور می توانند، نظریات، پیشنهادات و انتقادهای خود را با شماره تلفن 53266044 و 53264885 با پیش شماره 061 و سامانه هوشمند 09627 در میان بگذارند. 

وی گفت:پیش بینی می شود، بیش از پنج میلیون مسافر، گردشگر و اعضای کاروان های راهیان نور در تعطیلات نوروزی 94 از جاذبه های خوزستان دیدن کنند. 

به گزارش ایرنا، طرح نظارتی شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی منطقه جنوب خوزستان تا 15 فروردین 94 ادامه دارد. 
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۴۷
تعداد بازدید : ۸۵۵