طرح های نیمه تمام صنعت پتروشیمی در انتظار سرمایه گذاری خارجی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ٦٢ طرح نیمه کاره صنعت پتروشیمی برای جذب سرمایه از منابع داخلی و خارجی آمادگی دارند.
به گزارش ایرنا، عباس شعری مقدم اظهار امیدواری کرد که با جذب سرمایه در این طرحها و پروژه های جدید بتوانیم عقب ماندگی های صنعت پتروشیمی را نسبت به چشم انداز جبران کنیم.

وی مذاکرات اخیر هیات هسته ای ایران با کشورهای گروه ١+٥ را بارقه های امیدبخش برای کشور خواند و گفت: امیدوارم براساس شرایط تازه، صنعت پتروشیمی هرچه سریعتر شاهد تحولات بزرگ و جهش دوباره باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به تاکید وزیر نفت بر تکمیل فاز ٢ خط لوله اتیلن غرب تا میاندوآب، افزود: به دلیل خصوصی سازی، منابعی برای تکمیل شاخه 'دنا' از خط لوله اتیلن غرب و خط اتیلن مرکز برای شرکت ملی صنایع پتروشیمی باقی نمانده است، بنابراین تلاش می شود که با مکاتبه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای چگونگی تامین منابع لازم و به موقع، چاره جویی شود.

شعری مقدم یکی از اولویت های کاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال ٩٤ را توجه به دارایی های نامشهود و بحثهای مرتبط با مدیریت دانش عنوان کرد و گفت: امسال باید دانش و تجربه های همکاران صنعت پتروشیمی جمع آوری و مستندسازی شود که این کار به مدیریت منابع انسانی واگذار و روند اجرایی آن آغاز شده است.

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وی بر بازنگری ماموریت، چشم انداز و ارزشهای بنیادین براساس شرح وظایف جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان یک شرکت توسعه ای تاکید کرد و افزود: لازم است سند جامع اخلاقی سازمان نیز به گونه ای تدوین شود که زمینه اجرایی شدن آن به دور از سلیقه های شخصی فراهم شود.
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ۱۶:۲۹
تعداد بازدید : ۵۲۲