مصرف بیش از ٤ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در آذربایجان شرقی مصرف شد

مصرف بیش از ٤ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در آذربایجان شرقی مصرف شد
مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه آذربایجان شرقی در ١٢ ماه سال گذشته به بیش از چهار میلیارد لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی به خبرنگار شانا، گفت: مجموع مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه آذربایجان شرقی (تبریز) شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره سال ٩٣ در منطقه آذربایجان شرقی با  هشت درصد کاهش نسبت به سال ٩٢، به چهار میلیارد و ٧٤ میلیون لیتر رسید.

محمد رضا متقیان سهم بنزین مصرفی این منطقه را در سال گذشته، ٩٤٢ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: این مقدار از کاهش چهار درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به سال ٩٢ حکایت دارد.

وی با اشاره به کاهش ١٧ درصدی مصرف نفت سفید این منطقه عنوان کرد: مصرف نفت سفید آذربایجان شرقی در ٣٦٥ روز پارسال به ١٤٤ میلیون لیتر رسیده است.

متقیان بازنگری فرآیند توزیع کالابرگ نفت سفید خانوارها و همچنین نظارت بر عرضه این فرآورده را از دلایل این کاهش مصرف برشمرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اعلام مصرف یک میلیارد و ٥٩ میلیون لیتر نفت گاز در این منطقه از کاهش دو درصدی این فرآورده نفتی در سال گذشته  خبر داد.

وی درباره نفت کوره مصرفی این منطقه در بازه زمانی یاد شده نیز افزود: مصرف این فرآورده نفتی با یک میلیارد و ٩٢٧ میلیون لیتر در سال ٩٣ نسبت به سال پیش از آن، با کاهش ١٢ درصدی همراه بوده است.

۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ۱۵:۱۵
تعداد بازدید : ۵۰۸