کاهش ٧١,٥ درصدی مصرف نفت کوره در منطقه سبزوار

کاهش ٧١,٥ درصدی مصرف نفت کوره در منطقه سبزوار
منطقه سبزوار پارسال نسبت به سال قبل از آن،کاهش مصرف ٧١,٥ درصدی نفت کوره را در کارنامه خود ثبت کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار به خبرنگار شانا، گفت: مصرف نفت کوره سال گذشته این منطقه با ٧١,٥ درصد کاهش نسبت به سال قبل از آن به ٢١ میلیون و ٩١ هزار لیتر رسید.

عیسی افتخاری بنزین مصرفی منطقه سبزوار را در سال گذشته،١٤١ میلیون و ٢٢٧ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با سال ٩٢، تغییر چندانی نداشته است.

وی همچنین از مصرف ٥٥ میلیون و ٥٣٠ هزار لیتر نفت سفید در بازه زمانی یاد شده خبر داد و گفت: مصرف این فرآورده نفتی نسبت به سال ٩٢،کاهش ١٢,٥ درصدی را تجربه کرده است.

افتخاری گسترش شبکه گاز شهری به نقاط مصرف و توزیع نفت سفید از طریق کالابرگ را از دلایل کاهش مصرف این فرآورده نفتی خواند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار، مصرف نفت گاز این منطقه در سال پیش ٢٠٤ میلیون و ٥٢٩ هزار لیتر بود که در مقایسه با سال پیش از آن، ١,٢ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین مجموع مصرف فرآورده های نفتی منطقه سبزوار را ٤٢٢ میلیون و ٣٧٧ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: این مقدار نسبت به سال ٩٢،  نزدیک به ١٣ درصد کاهش داشته است.

افتخاری درباره مصرف گاز مایع (ال پی جی) منطقه سبزوار نیز گفت: مصرف این فرآورد در سال گذشته با ٢,٧ درصد کاهش، به ١٣ هزار و ٤١٥ تن رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار همچنین از مصرف ٥٩ میلیون و ٨٢٤ هزار و ٩٢٩ متر مکعب گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در بازه زمانی یاد شده خبر داد و افزود: این مقدار سوخت پاک از طریق ٢٣ باب جایگاه عرضه سی ان جی توزیع شده که ٤,٥ درصد افزایش را نسبت به سال ٩٢ نشان می دهد.

۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳
تعداد بازدید : ۵۱۹