بنزین سوپر با احتیاط بیشتری توزیع می شود

بنزین سوپر با احتیاط بیشتری توزیع می شود
توزیع بنزین سوپر در کشور نسبت به سایر انواع بنزین با احتیاط بیشتری انجام می شود.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف بنزین از سوی مردم در تعطیلات و همچنین با توجه به انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه امام خمینی شازند، تنها در توزیع بنزین سوپر، تا ماه آینده، با کمی محدودیت روبرو هستیم.

شاهرخ خسروانی با تاکید بر این که توزیع بنزین معمولی و یورو ٤ در کشور هیچ مشکلی ندارد و مانند گذشته انجام می شود، تصریح کرد: این محدودیت نیز مقطعی بوده و با اتمام تعمیرات اساسی پالایشگاه امام خمینی برطرف می شود.

وی به مصرف زیاد بنزین از سوی مردم در نیمه نخست فروردین ماه که حتی به ١٠٣ میلیون لیتر در روز نیز رسید، اشاره کرد و گفت: واردات بنزین یورو ٤ نیز بطور موقت در این ماه افزایش داشته که قطعا در ماه آینده کاهش خواهد یافت.

خسروانی همچنین به بهره مندی شهرهای اهواز و آبادان از بنزین یورو ٤ در خردادماه امسال اشاره کرد و گفت: با بهره برداری کامل از واحد تصفیه بنزین پالایشگاه آبادان که هم اکنون در مرحله پیش راه اندازی به سر می برد، در دو شهر مذکور بنزین یورو ٤ توزیع خواهد شد.

معاون مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی با بیان این که بنزین یورو ٤ موجود درکشور کفاف ٨ کلانشهر را می دهد، تصریح کرد: هم اکنون در حال برنامه ریزی برای توزیع بنزین یورو ٤ در کلانشهر شیراز هستیم.

وی افزود: مشکل توزیع نشدن بنزین در شیراز به دلیل نبود بنزین یورو ٤ نیست و تنها مشکل، چگونگی انتقال است که امیدواریم بزودی این مشکل حل شود.

۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ۱۳:۱۷
تعداد بازدید : ۶۳۱