ثبت مصرف ٧٢٢ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه تربت حیدریه

ثبت مصرف ٧٢٢ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه تربت حیدریه
مصرف فرآورده های نفتی پارسال منطقه تربت حیدریه به ٧٢٢ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه به خبرنگار شانا، گفت: در سال گذشته ٧٢٢ میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در این منطقه مصرف شده است.

مجتبی دلبری از توزیع و مصرف ٢٢٧ میلیون لیتر بنزین در این منطقه در سال گذشته خبر داد و گفت:این مقدار نسبت به سال ٩٢، ١,٥ درصد کاهش یافته است.

وی سهم نفت سفید مصرفی این منطقه را ٨٦ میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با سال ٩٢ کاهش ٢٢ درصدی را تجربه کرد.

دلبری دلیل این کاهش مصرف را نظارت بر توزیع و پایش مصرف کنندگان در مرحله دوم توزیع کالابرگ نفت سفید خواند.

به گفته وی در سال پیش ٣٨٢ میلیون لیتر نفت گاز در این منطقه مصرف شد که این مقدار از کاهش هشت درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به سال ٩٢، حکایت دارد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه با اشاره به کاهش ٤٢ درصدی مصرف نفت کوره این منطقه در بازه زمانی یاد شده، گفت: مصرف نفت کوره این منطقه در سالی که گذشت به ٢٧ میلیون لیتر رسیده است.

دلبری توسعه شبکه گازرسانی،کنترلهای میدانی و تعیین سهمیه های واقعی مصرف کنندگان، همچنین رکود پروژه های ساختمانی را از دلایل کاهش مصرف نفت گاز و نفت سفید برشمرد.

وی از افزایش ١٣ درصدی مصرف گازطبیعی فشرده (سی ان جی) در این منطقه خبر داد و یادآور شد: با مصرف ٧٩ میلیون و ٢٠٩ هزار متر مکعب سی ان جی در سال ٩٣، در مصرف ٨٨ میلیون و ٧١٤ هزار لیتر بنزین صرفه جویی شده است.

مدیرشرکت ملی پخش منطقه تربت حیدریه گفت: روزانه ٢١٧ متر مکعب سی ان جی از طریق ٣١ باب جایگاه عرضه کننده این سوخت در این منطقه توزیع    می شود.

دلبری درباره گاز مایع (ال پی جی) این منطقه نیز بیان کرد: مصرف این فرآورده با هشت درصد کاهش نسبت به سال٩٢، به ١٨ هزار تن رسیده است.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۵۹
تعداد بازدید : ۴۴۰