پروژه رصدخانه منابع انسانی صنعت نفت کلید خورد

پروژه رصدخانه منابع انسانی صنعت نفت کلید خورد
پژوهشکده مدیریت و منابع انسانی موسسه مطالعات بین المللی انرژی و معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت پروژه پژوهشی "رصدخانه منابع انسانی صنعت نفت" را اجرا می کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، پژوهشکده مدیریت و منابع انسانی موسسه مطالعات بین المللی انرژی و مدیرکل آموزش و تجهیز نیروی انسانی معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت با توجه به درخواست اداره کل یاد شده و موافقت مؤسسه، تصمیم گرفتند تا اقدامها و پیگیریهای لازم را درباره اجرای پروژه پژوهشی "رصدخانه منابع انسانی صنعت نفت" انجام دهند.

بر اساس اعلام موسسه مطالعات بین المللی انرژی، پژوهشکده مدیریت و منابع انسانی کتاب "مدیریت استعدادها، با رویکردی به صنعت نفت" را تألیف کرده  است و بزودی تحویل واحد انتشارات می شود؛ همچنین سلسله کتابهای سه جلدی "ساختار حاکمیتی مدیریت انرژی – مطالعه ای در حوزه آمریکا و آفریقا، اروپا، آسیا" نیز تهیه و آماده چاپ شده است.

موسسه مطالعات انرژی همچنین سه گزارش تحلیلی تازه را که بوسیله همکاران پژوهشکده مدیریت و منابع انسانی تهیه و تدوین شده است را با عنوانهای "فرصتها، ظرفیتها و چالشهای صنعت نفت در حوزه منابع انسانی"، "فرصتها و تهدیدهای صنعت نفت در مواجهه با جهانی‌شدن" و "آسیب شناسی نظام مدیریت منابع انسانی نیروهای ممتاز صنعت نفت" منتشر کرده است.

۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۰۰
تعداد بازدید : ۷۶۹