ثبت مصرف ٤٥٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه هرمزگان

ثبت مصرف ٤٥٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه هرمزگان
مصرف فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در ٣١ روز نخست امسال به بیش از ٤٥٠ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: در فروردین ماه امسال، ٤٥٠ میلیون و ٧٤١ هزار و ٣٤١ لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در این منطقه مصرف شده است.

جلال الدین مراد با اشاره به کاهش ٦ درصدی بنزین مصرفی این منطقه در بازه زمانی یاد شده نسبت به مدت مشابه پارسال، گفت: مصرف این سوخت در ٣١ روز نخست امسال، به ٧٠ میلیون و ١٧٢ هزار و ٧٨٧ لیتر رسیده است.

به گفته مراد، از این مقدار بنزین، ٦٦ میلیون و ٤٤٦ هزار لیتر آن بنزین معمولی و سه میلیون و ٧٢٦ هزار لیتر بنزین سوپر بوده است که هر کدام به ترتیب ٦ و چهار درصد نسبت به فروردین ماه پارسال، کاهش یافته اند.

وی سهم نفت گاز مصرفی این منطقه را در بازه زمانی یاد شده، ١٠٨ میلیون و ٣٠٧ هزار و ٦٦١ لیتر اعلام و بیان کرد: مصرف این سوخت در قیاس با فروردین ماه پارسال، ٢٠ درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان از مصرف ٧٦٩ هزار لیتر نفت سفید در این منطقه خبر داد و افزود: مصرف این فرآورده در ٣١ روز نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ٢٤ درصد افزایش یافته است.

وی مصرف نفت کوره این منطقه را در بازه زمانی یاد شده، ٢٧١ میلیون و ٤٩١ هزار و ٨٩٣ لیتر اعلام کرد و گفت: این مقدار، از کاهش ٢٣ درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به فروردین ماه پارسال حکایت دارد.

مراد درباره سوخت تحویلی (ATK) به هواپیماهای این منطقه نیز یاد آور شد: در فروردین ماه امسال، هشت میلیون و ١١٨ هزار لیتر سوخت به هواپیماهای منطقه هرمزگان تحویل شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، ١٣ درصد افزایش یافته است.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵
تعداد بازدید : ۵۱۵