زنگنه نیامد؛ سؤال درباره انحلال شرکت کالا نفت به جلسه بعد موکول شد

زنگنه نیامد؛ سؤال درباره انحلال شرکت کالا نفت به جلسه بعد موکول شد
خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: به دلیل عدم حضور وزیر نفت در جلسه دیروز کمیسیون، سؤال درباره انحلال شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران به جلسه بعد موکول شد.

امیرعباس سلطانی درباره جلسه دیروز کمیسیون انرژی مجلس گفت: قرار بود در جلسه دیروز از آقای زنگنه درباره خروج شرکت‌های نفتی از لیست واگذاری‌ به بخش خصوصی بر اساس اصل 44 قانون اساسی و انحلال شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران و تبدیل آن به یک زیرمجموعه در شرکت ملی نفت سؤال شود که به دلیل عدم حضور وی این سؤال در جلسه آینده کمیسیون بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر نمایندگان معتقدند که انحلال شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران و تبدیل آن به یک زیرمجموعه در شرکت ملی نفت غیرقانونی است گفت: این موضوع هم بحث محتوایی دارد هم بحث شکلی؛ ممکن است از نظر شکلی غیر قانونی باشد و در بحث محتوایی قابل بحث.

نماینده مردم بروجن در مجلس یادآور شد: خروج یک شرکت از لیست واگذاری‌ به بخش خصوصی باید حتما طبق قانون در مجلس تصویب شود.

به گزارش تسنیم، با حکم رکن‌الدین جوادی؛ مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، عزت الله اکبری به عنوان سرپرست جدید مدیریت پشتیبانی، ساخت و تامین کالا منصوب شد؛ در واقع با تعیین مدیریت پشتیبانی، ساخت و تامین کالا این شرکت که در لیست واگذاری‌ها قرار داشت منحل شد.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۵:۴۹
تسنیم |
تعداد بازدید : ۴۷۴