برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت با حضور نمایندگان 30کشور

برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت با حضور نمایندگان 30کشور
رئیس شورای سیاست گذاری بیستمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: بیستمین نمایشگاه نفت با حضور شرکت هایی از ایران و 29 کشور دیگر برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، اکبر نعمت الهی ظهر دوشنبه در نشست خبری با تشریح برنامه های بیستمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، اظهار داشت: از آنجا که فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه استفاده از توان داخلی سرلوحه صنعت نفت است، در این نمایشگاه با نگاهی علمی و عمیق به موضوع ساخت داخل، توسعه و تقویت شرکتهای دانش بنیان و نرم افزاری کشور توجه می شود.

وی با بیان آنکه شعار نمایشگاه بیستم صنعت نفت کشور، تقویت ساخت داخل با اتکا بر اصول اقتصاد مقاومتی است، گفت: رمز رشد صنعت نفت ایران، پویایی و فعالیت شرکتهای داخلی و تعامل با شرکت های صاحب دانش فنی خارجی است.

رئیس شورای سیاست گذاری بیستمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اضافه کرد: در این دوره از نمایشگاه، بیش از یک هزار و ٢٠٠ شرکت داخلی و ٦٠٠ شرکت خارجی از ٢٩ کشور در فضایی به وسعت ٥٠ هزار متر مربع، دستاوردهای خود را عرضه خواهند کرد.

نعمت الهی افزود: در این دوره از نمایشگاه، شرکت هایی از کشورهای فرانسه، بلژیک، انگلستان، سنگاپور، موناکو، کره جنوبی، اوکراین، اسپانیا، اتریش، چین، قزاقستان، سوئیس، ایتالیا، آلمان، امارات متحده عربی، هند، ترکیه و روسیه شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هیات هایی نیز از برخی کشورها مانند لهستان و نروژ در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد، گفت: در نمایشگاه سال جاری، تعداد شرکتهای خارجی حاضر همانند سالهای گذشته است، اما برخی کشورها مانند ایالات متحده آمریکا و عربستان که حضور چشمگیری در سالهای گذشته نیز نداشتند امسال در این نمایشگاه حضور ندارند.

رئیس شورای سیاست گذاری بیستمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اضافه کرد: این نمایشگاه در ١٦ اردیبهشت ماه و با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت و مسئولان بلندپایه کشوری و لشکری آغاز به کار می کند.
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۱۰
تعداد بازدید : ۴۸۴