پرتال جدید شرکت نفت خزر رونمایی شد

پرتال جدید شرکت نفت خزر رونمایی شد
همزمان با سالروز کشف نفت در دریای خزر (٢٠ اردیبهشت ماه سال ١٣٩١) با حضور اعضای هئیت مدیره و همه مدیران و روئسای این شرکت، پرتال جدید شرکت نفت خزر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، در پرتال جدید علاوه بر ارتقای گرافیک و تنوع در صفحه های اختصاصی و عمومی، بخشهای فنی و تخصصی مرتبط با حوزه فعالیتهای این شرکت به لحاظ محتوا تحولات خیره کننده ای داشته است.

علی اصولی، مدیرعامل شرکت نفت خزر در مراسم رونمایی از پرتال جدید این شرکت اظهار کرد: سایت جدید به عنوان نخستین و مهمترین درگاه ارتباطی سازمان با مخاطبان مطرح است، به طوری‌ که نیاز مخاطبان با بهره‌گیری از بستر دیجیتال و سهولت دسترسی به اطلاعات از طریق جستجو در فضای مجازی به راحتی قابل دستیابی است.

نکته حائز اهمیت درباره وب سایتها را توسعه کیفی دانست و گفت : آنچه وب سایتها را از یکدیگر متمایز می کند موضوع کیفیت و به روز بودن محتوای آن است.

وی از مدیران و کارشناسان شرکت و همچنین کلیه صاحب نظران و متخصصان خواست در به روزرسانی و غنای اطلاعات پرتال از طریق انعکاس فعالیتها در قالب ارائه مقالات کاربردی و گزارشهای فنی در بخشهای مختلف فنی اعم از زمین شناسی، حفاری، ژئوفیزیک، مهندسی نفت، HSE و دیگر بخشهای تخصصی مساعدت کنند تا دستاوردها و اقدامات عملیاتی انجام شده در آبهای عمیق دریای خزر هرچه بهتر منعکس شود.

شایان یادآوری است در بخش تخصصی پرتال جدید، افزون بر معرفی تجهیزات فراساحلی ویژه آبهای عمیق، فعالیتهای اکتشافی در دریای خزر و مقالات تخصصی مرتبط در این حوزه نیز برای علاقه مندان قرار گرفته است. 

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۷:۰۸
تعداد بازدید : ۷۵۱