کلاسهای مجازی در مناطق نفتخیز جنوب توسعه می یابد

کلاسهای مجازی در مناطق نفتخیز جنوب توسعه می یابد
رئیس آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با ایجاد بسترهای لازم در توسعه فناوریهای ارتباطی، برگزاری کلاسهای آموزش مجازی در این شرکت توسعه می یابد.

  • حمیدرضا ریاحی با بیان این که راه اندازی این کلاسها برای نخستین بار در سطح وزارت نفت اجرا می شود، افزود: به دلیل گستردگی و پراکندگی جغرافیایی مناطق عملیاتی این شرکت، استفاده از روشهای نوین و قابل انعطاف آموزشی در اولویت قرار گرفته است.

    وی تصریح کرد: با برنامه ریزی و اقدامهای لازم برای آماده سازی زیر ساختهای مورد نیاز، همزمان در خصوص ایجاد و گسترش فرهنگ آموزش از راه دور، انتخاب جامعه هدف، تهیه نرم افزارها و محتوای آموزشی اقدام شده و در همین راستا تعداد ٣١٩ نفر از کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دوره های  ICLD، سرپرستی مدیریت، بهداشت عمومی، رانندگی تدافعی، حفاظت اسناد و مدارک را از سال ٩٠ تا ٩٣ بصورت غیر حضوری و مجازی پشت سرگذاشتند.

    ریاحی با اشاره  به طرحهای آموزشی آتی در این شرکت، گفت: توسعه نرم افزار مخصوص مدیریت آموزش مجازی (LMS )، تهیه محتوای مخصوص دوره های مدیریتی و نیز ارتقای دوره های آموزش زبان انگلیسی از طرحهایی است که در آینده نزدیک در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اجرا می شود.

    رئیس آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: در صورت ایجاد شبکه ارتباطی لازم، قادر خواهیم بود کارکنان و خانواده های آنها را نیز تحت پوشش آموزشهای مجازی قرار دهیم.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۲۰
تعداد بازدید : ۵۹۷