مصرف بیش از ٣٠٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه گیلان

مصرف بیش از ٣٠٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه گیلان
مصرف فرآورده های نفتی منطقه گیلان در دو ماه نخست امسال، به بیش از ٣٠٠ میلیون لیتر رسید.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در گفتگو با خبرنگار ، اظهار کرد: مجموع مصرف فرآورده های نفتی این منطقه شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در ٦٢ روز نخست امسال به ٣٠٢ میلیون و ٥٣ هزار لیتر رسیده است.

فردین چراجی تصریح کرد: مصرف بنزین این منطقه در بازه زمانی یاد شده، ١٦٧ میلیون و ٤١٩ هزار لیتر بوده که از این مقدار، ١٥٦ میلیون و ٤١١ هزار لیتر آن  معمولی و ١١ میلیون و هشت هزار لیتر نیز بنزین سوپر بوده است.

به گفته وی، مصرف بنزین معمولی و سوپر این منطقه در دو ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، هر کدام ١,١ درصد افزایش یافته است.

چراجی همچنین از مصرف ٢٣ میلیون و ٧٥٧ هزار لیتر نفت سفید در منطقه گیلان خبر داد و افزود: مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با دو ماه نخست سال پیش، ١٦ درصد کاهش یافته است.

وی میزان مصرف نفت گاز این منطقه را در ٦٢ روز نخست امسال، ١٠٩ میلیون و ٢٦١ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: از مجموع نفت گاز مصرفی این منطقه، ٦٨ میلیون و ٥١ هزار لیتر آن غیر نیروگاهی و ٤١ میلیون و ٢١٠ هزار لیتر نیز نیروگاهی بوده است.

چراجی یادآور شد: مصرف نفت گاز غیر نیروگاهی این منطقه نسبت به مدت مشابه پارسال، ٦ درصد و نفت گاز نیروگاهی نیز ٤٧ درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان بیان کرد: نفت کوره مصرفی این منطقه در بازه زمانی یاد شده با ٥٨ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، به یک میلیون و ٦١٦ هزار لیتر رسیده است.

۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۴۲
تعداد بازدید : ۴۳۴