کاهش ٤٥ درصد مصرف نفت کوره در منطقه قزوین

کاهش ٤٥ درصد مصرف نفت کوره در منطقه قزوین
نفت سفید مصرفی منطقه قزوین در دو ماه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال، ٤٥ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از سایت خبری شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین به خبرنگار، گفت: مصرف نفت کوره منطقه قزوین در ٦٢ روز نخست امسال با ٤٥ درصد کاهش، در قیاس با مدت مشابه سال پیش، به دو میلیون و ٥٣٦ هزار و ٤٠٠ لیتر رسیده است.

حسین عادلی انزابی، پایش دقیق مصرف کنندگان نفت سفید (به صورت خانه به خانه)، کنترل کالابرگهای عرضه این سوخت و توسعه شبکه گاز در برخی از روستاهای این منطقه را از دلایل کاهش مصرف این فرآورده نفتی برشمرد.

به گفته وی در بازه زمانی یاد شده امسال، مصرف بنزین این منطقه با پنج درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال، به ٧٥ میلیون و ٩٣١ هزار و ٤٠٠ لیتر رسیده است.

عادلی تصریح کرد: در فروردین و اردیبهشت ماه امسال، ١٨٠ میلیون و ٨٥٦ هزار و ٢٩٢ لیتر نفت گاز در منطقه قزوین مصرف شده که این مقدار، از افزیش چهار درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به دو ماه نخست سال گذشته، حکایت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین با اشاره به مصرف ١٣٢ میلیون و ٢٦١ هزار و یکصد لیتر نفت کوره در مدت زمان یاد شده، گفت: مصرف این سوخت در قیاس با مدت مشابه پارسال، تغییر چندانی نداشته است.

وی، همچنین از مصرف ٤٤ میلیون و ٨٨٢ هزار و یکصد مترمکعب گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در منطقه قزوین خبر داد و افزود: مصرف این سوخت پاک در ٦٢ روز نخست امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال، ٩ درصد افزایش یافته است.

۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲
تعداد بازدید : ۳۸۸