اهمیت جایگاه منابع انسانی معادل عملیات صادرات نفت خام است

اهمیت جایگاه منابع انسانی معادل عملیات صادرات نفت خام است
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: اهمیت منابع انسانی در شرکت پایانه های نفتی ایران به میزان عملیات صادرات نفت جایگاه مهمی دارد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، پیروز موسوی روز دوشنبه (١١ خردادماه) در نشست شورای تحول اداری و مدیریت ارزیابی عملکرد، افزود: مدیریت ارزیابی عملکرد، یک ماموریت و وظیفه سازمانی است، از این رو باید مدیران و رؤسا به انجام این وظایف دقت و اهتمام جدی داشته باشند و به طور روزانه نسبت به انجام مراحل مختلف در سامانه مربوط به ارزیابی عملکرد انجام وظیفه کنند.

وی ادامه داد: منابع انسانی از مهمترین رکنهای سازمانی است و در شرکت پایانه های نفتی ایران، جایگاه منابع انسانی به میزان صادرات نفت خام، اهمیت دارد؛ همه فعالیتهای مربوط به این حوزه مهم باید همانند اهمیت صادرات نفت خام، بسیار مهم و حیاتی تلقی شود.

وی گفت: مدیران و رؤسای یک سازمان باید علاوه بر تنبیه و تشویق، ساز و کار اقناع را نیز در دستور کار قرار دهند تا به پویایی و خلاقیت سازمانی کمک کنند.

موسوی با بیان این که مدیریت تحول اداری، دیده بان یک سازمان است، خواستار گسترش حوزه نظام پیشنهادها به کانون خانواده کارکنان شد و افزود: باید با شیوه ها و راهکارهای مناسب بتوانیم از ایده ها و نظرها و پیشنهادهای اعضای خانواده کارکنان نیز استفاده کنیم.

۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۴۰
تعداد بازدید : ۴۷۵