مشکل شدید تامین آب در برخی شهرک‌های صنعتی

مشکل شدید تامین آب در برخی شهرک‌های صنعتی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تامین آب صنعت را دومین اولویت شورای عالی آب دانست و گفت: برخی شهرک‌های صنعتی به شدت مشکل تامین آب دارند.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از سایت خبری ایسنا سید محمدعلی سید ابریشمی - رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی - در گفت‌وگو با خبرنگار، با بیان اینکه در تصمیمات شورای عالی آب، تامین آب شرب اولویت اول را دارد، اظهار کرد: اولویت دوم این شورا تامین آب صنعت و شهرک‌های صنعتی است؛ بنابراین وظیفه ماست که با هماهنگی وزارت نیرو این مشکل را از راه‌های ممکن حل کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت عضو شورای عالی آب است، گفت: به رغم کاهش بارندگی و کمبود منابع آبی، در تمامی جلسات این شورا تمام تلاش خود را برای حل مشکل آب صنعت کردیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره چگونگی رفع مشکل آب شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: چگونگی رفع این مشکلات برحسب مورد و بسته به شهرک مورد نظر است که برای هر شهرک راهکار مناسب خود را در نظر می‌گیریم.

سید ابریمشی با بیان اینکه برخی از شهرک‌های صنعتی به شدت مشکل تامین آب دارند، گفت: برای مثال در حال حاضر شهرک شمس آباد در استان تهران با مشکل شدید آب روبروست که در تلاش هستیم با انتقال آب از تهران به آنجا مشکل آب این شهرک را حل کنیم.

به گفته وی کار انتقال آب آغاز شده و حدود شش تا هفت میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است که در حال حاضر نیز می‌توان روند پیشرفت کار را در کنار بزرگراه تهران – قم مشاهده کرد.

۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۳۳
تعداد بازدید : ۳۸۴