وزیر خزانه داری آمریکا از سوی صهیونیست‌ها هو شد

وزیر خزانه داری آمریکا از سوی صهیونیست‌ها هو شد
وزیر خزانه داری آمریکا هنگام دفاع از سیاست دولت این کشور در مذاکره بر سر برنامه هسته ای ایران توسط صهیونیست ها هو شد.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرگزاری تسنیم، جک لو، وزیر خزانه داری آمریکا، صبح یکشنبه هنگام دفاع از سیاست دولت این کشور در مذاکره بر سر برنامه هسته ای ایران در کنفرانس جروزالم پست در نیویورک از سوی حاضران هو شد.
به نوشته روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، این اقدام حاضران از سوی سردبیر جروزالم پست محکوم شد. لو خطاب به آنان گفت: «من فقط از شما می خواهم که به سخنان من گوش دهیم، همانطور که ما به صحبت های شما گوش می کنیم.»
در جریان این کنفرانس، لو که خود یک یهودی ارتودکس است، در تمام طول سخنرانی اش با فریادهای اعتراض آمیز و هو کردن مواجه بود.
جروزالم پست گزارش داد، واکنش حاضران به تصریح لو بر این نکته بود که رئیس جمهور اوباما متعهد به موجودیت اسرائیل و امنیت آن در دراز مدت است.
وزیر خزانه داری آمریکا همچنین گفت: «در این مقطع زمانی حساس، رئیس جمهور بارها  و بارها به دنیا اعلام کرده که آمریکا در کنار اسرائیل است. این تعهد با تاسیس اسرائیل آغاز شده و در طول تصدی همه روسای جمهور و همه کنگره های آمریکا ادامه داشته است... واقعیت واضح و مبرهن این است که هیچ دولتی (در آمریکا) بیش از این دولت برای امنیت اسرائیل کار نکرده است.»
وی از فرصت این سخنانی برای متقاعد کردن صدها نفر از حامیان رژیم صهیونیستی در مورد مذاکره با ایران استفاده کرد،  مذاکراتی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مخالفان سرسخت آن به شمار می رود.
لو در ادامه گفت، اگر دولت آمریکا تا 30 ژوئن به توافقی نهایی با ایران برسد، تحریم ها تنها به 2 شرط کاهش خواهد یافت.
«اولا، تحریم ها مرحله به مرحله و پس از اینکه ایران به تعهدات خود عمل کرد برداشته خواهد شد. مراحل لغو تحریم ها طوری تنظیم خواهد شد که اطمینان حاصل شود ایران به تعهداتش عمل می کند و به آنها پایبند خواهد بود... و ثانیا، ما مطمئن خواهیم شد که اگر ایران تعهدات خود را نقض کرد، ما اختیار کامل برای بازگرداندن تحریم ها به جای قبلی را داشته باشیم.»
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۰
تعداد بازدید : ۵۵۸