درگیری ارتش سوریه و تکفیری‌ها در اطراف میادین نفتی جزل در حمص

درگیری ارتش سوریه و تکفیری‌ها در اطراف میادین نفتی جزل در حمص
منابع وابسته به ارتش سوریه ضمن تکذیب تسلط داعش بر میادین نفتی جزل از ادامه درگیری در اطراف این میادین خبر دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اوپکس به نقل از تسنیم، منابع نظامی سوری اعلام کردند: در حومه دمشق و در مناطق خان الشیح و مزارع نزدیک به حسینیه و مزرعه بیت جن، ارتش سوریه مراکز تروریست‌های جبهه النصره را هدف قرار داد.

تکذیب تسلط داعش بر میادین نفتی جزل در حمص

برخی منابع، اخبار مربوط به تسلط داعش بر میادین نفتی جزل در حمص را تکذیب و از ادامه درگیری ها در اطراف این میادین خبر دادند و افزودند: تروریست های داعش خط لوله انتقال گاز الفرقلس در نزدیکی ام التبابیر را منفجر کردند که بر اثر آن آتش سوزی گسترده‌ای در منطق الفرقلس رخ داد.

هلاکت شماری از تروریست ها در حومه دمشق

ارتش سوریه ادوات تروریست ها را در نزدیکی الجره در دوما واقع در حومه دمشق هدف قرار و شماری از آنها از جمله زهیر مصطفی وعبدالرحمن نجوم و سلیمان الخطیب را به هلاکت رساندند.

شکار تکفیری‌ها در جاده الحسکه به الشدادی در جنوب الحسکه

یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: جنگنده‌های ارتش سوریه ادوات زرهی داعش را در جاده الحسکه به الشدادی در حومه جنوبی الحسکه هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند.

در منطقه ابیض در جنوب غرب شهر الحسکه ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی به دنبال تحرکات داعشی‌ها در این منطقه تروریست ها را زیر آتش سنگین گرفت که علاوه بر هلاکت و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها خسارات شدیدی به آنها وارد شد.

هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌ها در حومه ادلب

جنگنده‌های ارتش سوریه مراکز تجمع و استحکامات تروریست‌های جبهه النصره و گروه های تکفیری مرتبط با رژیم اردوغان و ال سعود را در حومه ادلب هدف قرار داد. یک منبع نظامی بیان کرد: جنگنده‌های ارتش سوریه مراکز تروریست‌های جبهه النصره را در شمال شهر جسر الشغور هدف قرار دادند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند. در شهر ادلب و ابوالضهور، المجاص، الحمیدیه، الخفیه، شرق البشیر، المرانه، تل سلمو مراکز تروریست ها را هدف قرار داد.

۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۵۹
تعداد بازدید : ۶۲۵