کسب اعتبار بین المللی از طریق سیراف امکانپذیر است

کسب اعتبار بین المللی از طریق سیراف امکانپذیر است
کسب اعتبار بین المللی بخش خصوصی ایران در طرح سیراف،از سودآوری این طرح مهمتر است.

مدیر عامل شرکت فالگون، نارگان، سازه با بیان این که حضور این شرکت در طرح فراگیر پالایشی سیراف تنها به دلیل کسب سود نیست، به خبرنگار شانا، گفت: جایگاه بین المللی که از طریق حضور در این طرح به دست می آید، ارزش بیشتری دارد.

فریدون کیهانی درباره بازگشت سرمایه طرح سیراف نیز، گفت: ابتدا ارزیابیهای اقتصادی از سوی وزارت نفت انجام شد،اما این شرکت نیز در زمینه سودآوری این طرح بررسیهایی انجام داد و به این نتیجه رسید که حضور در طرح سیراف سودمند است.

وی اظهار کرد: منافع و سود این شرکت پس از راه اندازی به مدیران و کارکنان شرکت اختصاص خواهد یافت و از طریق فرابورس نیز عاید آحاد مردم کشور خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فالگون، نارگان،سازه تصریح کرد:این شرکت علاوه بر آمادگی عرضه فرآورده های تولیدی این طرح در داخل کشور، به دنبال کسب بازارهای بین المللی است.

کیهانی با بیان این که پروژه سیراف می تواند به عنوان جلودار پروژه هایی از این دست برای بخش خصوصی محسوب شود، تصریح کرد: امیدوارم که شرکتهای حاضر در این مجموعه اعم از خصوصی و نیمه خصوصی بتوانند در کنار یکدیگر یک کار گروهی موفق، انجام دهند.

مدیر عامل یکی از ٨ شرکت/مشارکت طرح سیراف با بیان این که سود و زیان در طرحهایی از این دست برای بخش خصوصی و نیمه خصوصی، یکسان نیست و تاکنون نیزدیدگاههای یکسانی در این زمینه وجود نداشته است،اظهار کرد: با این همه، انتظار داریم که در این پروژه همکاری دو بخش خصوصی و نیمه خصوصی محقق شود و آینده روشنی پیش رو داشته باشیم.

وی شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف را نقطه پیوند ٨ شرکت سهامدار خواند و افزود: موفقیت شرکت زیرساخت و اجرای بموقع طرح می تواند همکاریها را در آینده تقویت کند.

به گفته مدیرعامل شرکت فالگون، نارگان، سازه، هم اکنون هر ٨ شرکت موجود با همه توان و با کمال میل و علاقه مشغول انجام فعالیت در پروژه سیراف هستند و به منظور پیشرفت مناسب طرح، نشستهای منظمی نیز با یکدیگر برگزار می کنند.

کیهانی تصریح کرد: این گروه متشکل از سه شرکت نارگان، سازه و فالکون است که  سابقه زیادی در اجرای پروژه های صنعتی دارد،البته هم اکنون در مرحله تغییر نام این شرکت به عنوان یکی از ٨ سهامدار سیراف هستیم.

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۴۳
تعداد بازدید : ۵۱۶