همکاری شرکت ملی پخش منطقه آذربایجان شرقی و جهاد دانشگاهی

همکاری شرکت ملی پخش منطقه آذربایجان شرقی و جهاد دانشگاهی
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی (تبریز) با جهاد دانشگاهی این استان تفاهمنامه همکاری علمی- پژوهشی و فناوری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، گفت: این تفاهمنامه همسو با برنامه های کلان شرکت ملی پخش برای بهره گیری از توان علمی و پژوهشی دانشگاهها با جهاد دانشگاهی این استان امضا شده است.

محمدرضا متقیان اظهار کرد: توسعه همکاریهای مشترک علمی - پژوهشی- فناوری، استفاده بهینه از ظرفیتهای طرفین(جهاد دانشگاهی و شرکت پخش منطقه آذربایجان شرقی) مفاد و محورهای اصلی این تفاهمنامه هستند.

وی اظهار امیدواری کرد:این تفاهمنامه موجب ارتباط و همکاری بیش از پیش شرکت پخش منطقه آذربایجان شرقی و جهاد دانشگاهی این استان شود و افقهای روشن و نتایج کاربردی رادر حوزه فعالیت شرکت ملی پخش به ارمغان آورد

دکتر قراچورلو، رئیس جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد:جهاد دانشگاهی این استان با توانمندی بالای علمی و تخصصی آماده همکاری و خدمت رسانی در بخشهای مختلف پژوهشی، خدماتی و آموزشی است.

تفاهمنامه همکاری علمی، پژوهشی همسو با اهداف تقویت و توسعه همکاریهای مشترک و دسترسی و به کارگیری دانش فنی روزآمد در اجرای طرحهای پژوهشی، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی،میان این شرکت و جهاد دانشگاهی واحد استان آذربایجان شرقی امضا شده است.

۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۵۴۰