صرفه جویی ٥٠٠ میلیارد تومانی در مجتمع گاز پارس جنوبی

صرفه جویی ٥٠٠ میلیارد تومانی در مجتمع گاز پارس جنوبی
اجرای نظام پیشنهادات در فاصله سالهای ٨٩ تا ٩٢ در مجتمع گازی پارس جنوبی، ٥٠٠ میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، دبیر نظام مشارکتهای شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در جشنواری نظام پیشنهادات این شرکت گفت: از محل پیشنهادهای اجرا شده در سال ٩٣ نیز حدود ١٥٠ میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی به دست آمده که در حال تایید نهایی در امور مالی مجتمع است.

محمدرضا مصلایی افزود: از سال ٨٩ تاکنون، ٥٦ هزار و ٧٧٠ پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای این مجتمع به ثبت رسیده که در این میان، شش هزار پیشنهاد به تصویب رسیده است.

به گزارش شانا، پنجمین جشنواره‌ی نظام پیشنهادهای مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیرعامل، مدیر عملیات، مدیران پالایشگاه‌ها و جمعی از مسوولان، کارکنان و خانواده‌های کارکنان مجتمع در محل سالن آموزش پالایشگاه دوم برگزار شد.

در پنجمین جشنواره‌ی نظام پیشنهادهای این مجتمع از برترینهای حوزه نظام پیشنهادها از جمله پالایشگاه، واحد، رئیس واحد، دبیرخانه فرعی، شورای مشارکت، عضو برتر شورای مشارکت، اعضای برتر شورای مشارکت پالایشگاه‌ها، اعضای برتر شورای مشارکت خانواده‌ها، پیشنهاد دهنده برتر، مشارکت ‌جوی برتر، پیشنهاددهنده برتر خانواده‌ها و پیشنهاد برتر با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود، قدردانی شد.

مجتمع گازی پارس جنوبی هم اکنون روزانه ٣٥٠ میلیون مترمکعب گاز شیرین تولید می کند که این مقدار تا پایان سال ٩٦ به ٧٢٠ میلیون مترمکعب در روز می رسد.

تولید گاز این شرکت هم اکنون معادل دو میلیون و ٢٤٣ هزار بشکه نفت است که با تحقق تولید روزانه ٧٢٠ میلیون مترمکعب گاز در این شرکت این مقدار در سال ٩٦ معادل پنج میلیون بشکه می شود.

۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱
تعداد بازدید : ۵۷۵