مصرف ٩٢ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه میاندوآب

مصرف ٩٢ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه میاندوآب
مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه میاندوآب در دو ماه نخست امسال، به ٩٢ میلیون لیتر نزدیک شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب به خبرنگار، گفت: مجموع مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه میاندوآب شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره  در دو ماه نخست امسال به ٩١ میلیون و ٨٨٠ هزار لیتر رسید.

به گفته احمد مجرد، بنزین مصرفی این منطقه در ٦٢ روز نخست امسال ٤٩ میلیون لیتر بوده که این مقدار در قیاس با مدت مشابه پارسال،تغییر چندانی نداشته است.

وی تصریح کرد: مصرف نفت سفید این منطقه در بازه زمانی یاد شده، ٢٨ میلیون لیتر بوده است که از کاهش ١٠ درصدی مصرف این سوخت در قیاس با دو ماه نخست سال پیش حکایت دارد.

مجرد با اشاره به کاهش ٨٧ درصدی نفت کوره مصرفی این منطقه در دو ماه نخست امسال نسبت به ٦٢ روز نخست پارسال، اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی در بازه زمانی یاد شده امسال،به ١٣ میلیون لیتر رسیده است.

وی دلیل اصلی مصرف نفت سفید و نفت کوره را گسترش شبکه گاز شهری در شهرها و روستاهای این منطقه و بخشی از تاسیسات کارخانه سیمان بوکان، همچنین نظارت بر مصرف کنندگان عمده و خرد در نواحی تابعه و کنترل و نظارتهای بازرسان منطقه عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از مصرف یک میلیون و ٨٨٠ هزار لیتر نفت گاز  در فروردین و اردیبهشت ماه امسال در این منطقه خبر داد و افزود: مصرف این سوخت در قیاس با مدت مشابه سال پیش، سه درصد افزایش یافته است.

مجرد ادامه اجرای طرح باک پر خودورهای ترانزیتی (خودروهای سنگین عبوری) جهت واردات و صادرات کالا از بازارچه های مرزی تمرچین، راه اندازی و افزایش فعالیت واحد های صنعتی/معدنی در شهرستان تکاب و افزایش فعالیتهای کشاورزی و معادن شن و ماسه در شهرستان شاهین د‍ژ را از دلایل اصلی افزایش مصرف نفت گاز در این منطقه برشمرد.

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۱۰
تعداد بازدید : ۵۶۶