محموله‌های وارداتی بنزین در کمیسیون انرژی بررسی می‌شود

محموله‌های وارداتی بنزین در کمیسیون انرژی بررسی می‌شود
محموله‌های بنزین وارداتی در سال ۱۳۹۳ و سه ماهه اول سال ۱۳۹۴، در این هفته در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فردا در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، " مشکلات و چالش‌های صنعت آب کشور" و " مشکلات و چالش‌های برق کشور در خصوص میزان بدهی‌های وزارت نیرو و بازپرداخت آن، تعرفه‌ها و قیمت‌ تمام شده برق و بررسی چگونگی تأمین برق تابستان"  با حضور مسئولان وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

همچنین سه‌شنبه - 2تیرماه – نیز کمیسیون انرژی مجلس به بررسی محموله‌های بنزین وارداتی با استاندارد یورو4 در سال 1393 و سه ماهه اول سال 1394 خواهد پرداخت.

این جلسه با حضور مسئولان وزارت‌خانه‌های نفت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان ملی استاندارد، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

همچنین طرح افزایش جمعیت بهره‌مند روستایی کشور و طرح بهینه‌سازی مصرف آب شرف با حضور کارشناسان وزارتخانه‌های نیرو، جهاد کشاورزی، امور اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۴
تعداد بازدید : ۶۳۱