وزیر اقتصاد امارات برای سفر به ایران دعوت شد

وزیر اقتصاد امارات برای سفر به ایران دعوت شد
وزیر اقتصاد امارات از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران دعوت شد که در راس هیئتی برای گفت و گو در خصوص روابط اقتصادی و تجاری به ایران سفر کند.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از پایگاه خبری دی نشنال، سلطان بن سعید المنصوری، وزیر اقتصاد امارات در دیدار با محمد رضا فیاض، سفیر ایران در امارات، با وی در خصوص ارتقاء روابط اقتصادی بین دو کشور تبادل نظر کرد.
در جریان این دیدار که در دفتر کار وزیر اقتصاد امارات انجام گرفت، المنصوری از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران دعوت شد که در راس هیئتی برای گفت و گو در خصوص روابط اقتصادی و تجاری به ایران سفر کند.
المنصوری خاطر نشان کرد ایران از نظر تجارت خارجی برای امارات دارای اهمیت است و حجم مبادلات تجاری غیرنفتی دو کشور در سال 2014، 17 میلیارد دلار بوده است.
وی افزود، تلاش های کمیسیون مشترک ایران و امارات با تمرکز بر ارتقاء روابط اقتصادی منجر به امضای موافقتنامه ای برای ایجاد یک شورای تجاری ایرانی- اماراتی و امضای موافقتنامه ای بین اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن ایران و امارات شده است.
وزیر اقتصاد امارات همچنین گفت، هفته ای 2 هزار پرواز با هدف ارتقاء گردشگری و بالا بردن سطح همکاری ها بین جامعه تجار ایران و امارات،  بین دو کشور انجام می شود.
سفیر ایران در امارات در این دیدار تاکید کرد که سفر المنصوری به ایران برای بررسی فرصت های سرمایه گذاری در شهرهای ایران و گسترش سرمایه گذاری ها در امارات، حائز اهمیت است.
۷ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸
تعداد بازدید : ۴۸۹