تخلیه ٧٠٠ هزار لیتر فرآورده نفتی مکشوفه در انبارهای نفت تهران

تخلیه ٧٠٠ هزار لیتر فرآورده نفتی مکشوفه در انبارهای نفت تهران
در سه ماه نخست امسال، نزدیک به ٧٠٠ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه تهران کشف و به چرخه رسمی توزیع برگشت داده شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران به خبرنگار، گفت: در این بازه زمانی ٦٠٩ هزار و ٩٩٥ لیتر انواع فرآورده نفتی شامل نفت گاز، نفت سفید، نفت کوره و بنزین از مجاری غیر رسمی عرضه کشف و پس از انجام آزمایشهای کیفی جهت توزیع دوباره، در انبارهای نفت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران تخلیه شد.

مرتضی عابدینی با بیان این که در میان فرآورده های نفتی کشف شده در ٩٣ روز نخست امسال، سهم نفت گاز بیش از بقیه فرآورده های بوده است، افزود: در سه ماه نخست امسال ٥٧٢ هزار و ٥٢٥ لیتر نفت گاز کشف شد که عمده آن با ٤٣٩ هزار و ٢٠٠ لیتر به اردیبهشت ماه امسال مربوط می شود.

وی درباره دیگر فرآورده های نفتی مکشوفه سه ماه نخست امسال در منطقه تهران نیز گفت: در این بازه زمانی ٣١ هزار و ٧٢٠ لیتر نفت کوره و ٥٢٠٠ لیتر نفت سفید کشف و برای توزیع، در انبارهای این منطقه تخلیه شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران سهم بنزین مکشوفه از مجاری غیر رسمی توزیع را اندک در حدود ٥٥٠ لیتر عنوان کرد.

عابدینی همچنین مجموع فرآورده های نفتی کشف شده پارسال را ٣٨٤ هزار و٨٢ لیتر اعلام و اظهار کرد: بیشترین کشفیات فرآورده نفتی در سال گذشته با ٢٦٢ هزار و ٧٢٩ لیتر به اردیبشهت ماه مربوط می شود.

وی، کشفیات فرآورده های نفتی فروردین ماه پارسال ٢٢ هزار و ٨٨٢ لیتر و مقدار فرآورده های مکشوفه در خردادماه سال ٩٢ را نیز ٩٨ هزار و ٤٧١ لیتر اعلام کرد.

۹ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹
تعداد بازدید : ۵۴۸