برنامه‌ریزی برای نگهداشت نیروهای متخصص در شرکت نفت خزر

برنامه‌ریزی برای نگهداشت نیروهای متخصص در شرکت نفت خزر
مدیرعامل شرکت نفت خزر بر استانداردسازی فعالیتها در جهت جذب نیروهای متخصص و نگهداشت آنها و برنامه ریزی برای رشد کمی و کیفی نیروی انسانی در این شرکت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، علی اصولی در نشستی با حضور کارشناسان بخشهای مختلف مدیریت منابع انسانی شرکت نفت خزر، ارتقاء سطح دانش، مهارت و انگیزه را از عوامل اصلی در تحقق توانمندسازی منابع انسانی دانست.

وی با اشاره اهمیت نقش منابع انسانی توانمند در تحقق اهداف سازمان، افزود: منابع انسانی باید از دانش و مهارت لازم برای حل مسئله در سازمان برخوردار بوده و از طریق تشویق و ترغیب در مسیر منافع مشترک فردی و سازمان با انگیزه و رضایت به فعالیتهای خود ادامه دهد.

مدیرعامل شرکت نفت خزر تلاش برای جلب رضایت و ایجاد امنیت شغلی بدون استرس و دغدغه را یکی از وظایف مهم حوزه منابع انسانی قلمداد کرد. 

وی تصریح کرد: اگر ملاحظات در مدیریت منابع انسانی حرفه‌ای نباشد، فضای سازمانها از انگیزه، پویایی و بهره‌وری لازم برخوردار نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت نفت خزر با ابراز رضایت از همکاری مجموعه مدیریت منابع انسانی در تعامل با واحدهای ستادی و عملیاتی، بر استانداردسازی فعالیتها در جهت جذب نیروهای متخصص، متعهد و نگهداشت آنها و همچنین برنامه ریزی در جهت رشد و توسعه کمی و کیفی سازمان از سوی مدیریت منابع انسانی تاکید کرد. 

۳۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۷۲۰