حمل ٧ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده نفتی با کشتی و شناور

حمل ٧ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده نفتی با کشتی و شناور
حمل نزدیک به هفت میلیارد لیتر نفت خام و انواع فرآورده نفتی در سال گذشته به وسیله کشتیها و شناورهای فرآورده بر استیجاری انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا معاون مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران (در بخش حمل و نقل مواد سوختی) به خبرنگار،گفت: در ٣٦٥ روز پارسال،بیش از ١١٣ میلیارد لیتر نفت خام و انواع فرآورده نفتی(نفت کوره، نفت گاز، بنزین و نفت سفید) به شیوه های مختلف (مخزن دار، گازکش، خط لوله، کشتی و شناور) جابجا شده است.

عباس فیلسرایی سهم حمل نفت خام و فرآورده های نفتی را در بازه زمانی یادشده با کشتی و شناورهای استیجاری، ٦ میلیارد و ٧٢٩ میلیون و ٣٤٣ هزار لیتر اعلام کرد.

به گفته وی پارسال کشتیهای فرآورده بر استیجاری، حدود ٦ میلیارد و دو میلیون لیتر و شناورها نیز ٧٢٧ میلیون و ٧٢٢ هزار لیتر نفت خام و فرآورده های نفتی را به مبادی مصرف حمل کردند.

معاون مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، حمل با دو شیوه اخیر را در سال ١٣٩٢ هشت میلیارد و ٤٦ میلیون و ٤٢ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: سهم کشتیهای فرآورده بر استیجاری در بازه زمانی یادشده هفت میلیارد و ٧٤٥ میلیون و ٧٦٠ هزار لیتر و سهم شناورها نیز ٣٠٠ میلیون لیتر بوده است.

به گزارش شانا، حمل نفت خام و انواع فرآورده های نفتی با بهره گیری از خط لوله، نفتکشهای جاده پیما، راه آهن( مخزن دار) گاز کش، همچنین کشتیها و شناورهای فرآورده بر استیجاری انجام می شود.

برپایه این گزارش، پارسال ٣٧ میلیارد و ١٩١ میلیون و ٩٧ هزار تن _کیلومتر نفت خام و فرآورده نفتی با بهره گیری از شیوه های یادشده به مبادی مصرف منتقل شده است.

۳۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵
تعداد بازدید : ۷۲۹