اتاق تهران برای آموزش صادرکنندگان برگزار می‌کند دوره آموزشی صدور گواهی مبدا با سامانه یکپارچه هوشمند

اتاق تهران برای آموزش صادرکنندگان برگزار می‌کند دوره آموزشی صدور گواهی مبدا با سامانه یکپارچه هوشمند
اتاق بازرگانی در گامی دیگر در جهت ارائه خدمات از طریق سایت به اعضا بدون نیاز به مراجعه حضوری چندباره آنان، اقدام به دریافت مدارک درخواست‌کنندگان صدور گواهی مبدا می‌کند و تنها برای تحویل این مدرک از صادرکنندگان می‌خواهد که در اتاق تهران حضور یابند. به این منظور واحد گواهی مبدا اتاق تهران در نظر دارد به منظور آشنایی فعالان اقتصادی با نحوه ارسال درخواست‌های صدور گواهی مبدا از طریق سامانه یکپارچه کارت هوشمند بازرگانی، دوره‌ای آموزشی برگزار کند.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از سایت خبری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران قرار است این دوره آموزشی توسط واحد گواهی مبدا اتاق تهران در روز جمعه 27 مرداد ماه سال جاری از ساعت 30/14 در طبقه ششم ساختمان شماره 2 اتاق تهران برگزار شود. در این دوره به صادرکنندگان آموزش داده می‌شود که چگونه با استفاده از سیستم یکپارچه هوشمند درخواست خود برای دریافت گواهی مبدا را به اتاق تهران ارسال کنند تا علاوه بر جلوگیری از حضور چند باره جهت دریافت و صرفه‌جویی در وقت، امور تجاری خود را نیز سریع‌تر پیش ببرند. این دوره آموزشی در چند مرحله برگزار شده و همچنان قرار است در روزهای سه‌شنبه آخر هر ماه، درمحل اتاق بازرگانی تهران برگزار شود. 

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره با شماره 88727703 تماس حاصل کنند. این دوره در ساختمان شماره 2 اتاق تهران واقع درخیابان خالد اسلامبولی، خیابان بیست‌ویکم، پلاک 10 برگزار می‌شود.
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۳
تعداد بازدید : ۵۸۸