چهارمین همایش بین المللی قیر، روغن پایه، هیدروکربن و فرآورده های مرتبط (SOLVEX 2022)

اعضاء محترم اتحادیه


با سلام
احتراماً به استحضار می رساند، چهارمین همایش بین المللی قیر، روغن پایه، هیدروکربن و فرآورده های مرتبط (SOLVEX 2022) از تاریخ 2 الی 3 شهریورماه سال 1401 در شهر دبی و هتلJW Marriot Marquis – Business Bay – Dubai/UAE برگزار می گردد.
این همایش بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای فعالان حوزه تولید و صادرات کشور محسوب می شود تا با حضور در جلسات و ملاقات های تخصصی با همتایان خود بتوانند در جهت توسعه زمینه های تولید و صادرات کشور گام های موثری بردارند. در این همایش دو روزه، شرکت ملی نفت ایران، پالایشگاه های اصلی، تولید کنندگان بزرگ، مجموعه های خصوصی، شرکت های حمل و نقل و صرافی ها و اکثریت بازرگانان داخلی و مشتریان خارجی حضور دارند که می توانند بهترین بستر برای همفکری و تعامل و بالابردن توان تولید و فروش را فراهم نمایند.
بر این اساس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران از برگزاری این رویداد حمایت کرده و در آن مشارکت نموده است. همچنین به جهت امکان حضور اعضاء محترم در این همایش توافقات خوبی با برگزار کننده آن انجام گرفته است. لذا مشارکت اعضاء اتحادیه می تواند به بالابردن کیفیت این مراسم و ارتقای جایگاه کشورمان در سطح بین المللی با توجه به شرایط کنونی کمک شایانی نماید. در این رابطه خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد با شماره تلفن 09121072025 جناب آقای بهروزی تماس حاصل فرمایید.


با تقدیم احترام
فریدون اسعدی

دبیرکل



۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۳
تعداد بازدید : ۲۹۲