در ۴ ماه نخست ۱۴۰۱ محقق شد

تولید بیش از ۶ میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی/ کاهش ۳۵ درصدی مشعل‌سوزی

تولید بیش از ۶ میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی/ کاهش ۳۵ درصدی مشعل‌سوزی
مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید بیش از ۶ میلیون بشکه میعانات گازی در این مجموعه در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش اوپکس به نقل از شانا، سهیل رفیعی ضمن اعلام این خبر، با اشاره به استفاده از قطعات و تجهیزات ساخت داخل در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تصریح کرد: ما با تکیه بر توان و تولید شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان با کیفیت قطعات و تجهیزات ایرانی، بخش بزرگی از نیازهای پالایشگاه را در حوزه قطعات و تجهیزات از سازندگان باکیفیت داخل تأمین کردیم و توانستیم تولید مستمر و پایداری داشته باشیم.

وی ادامه داد: دیگر محصولات پالایشگاه دهم پارس جنوبی نیز اهمیت بالایی دارد که با اراده و اهتمام ویژه تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی در این پالایشگاه، به رقم تولید بسیار مطلوبی دست یافتیم.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه گفت: از فروردین تا پایان تیرماه امسال بیش از ۱۱۵ هزار تن اتان و ۱۳۷ هزار تن پروپان در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تولید شده است.

رفیعی افزود: در همین بازه زمانی بیش از ۱۰۱ هزار تن بوتان، ۶ میلیون مترمکعب گاز صادراتی و ۳۳ هزار تن گوگرد دانه‌بندی‌شده نیز در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تولید شده است.

وی همچنین به کاهش قابل توجه مشعل‌سوزی در این پالایشگاه اشاره و بیان کرد: با انجام تعمیرات تجهیزات حیاتی در سطح پالایشگاه از سوی همکاران توانمند و متخصص مجموعه در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، موفق به کاهش قابل توجه ۳۵ درصدی مشعل‌سوزی نسبت به چهار ماه نخست پارسال شدیم که این خود گام مهم و ارزشمندی برای کمک به محیط زیست سالم و خدمت به جامعه پیرامونی صنعت است.

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۲۱
شانا |
تعداد بازدید : ۹۰