چهار تن از مدیران مورد حمایت ما در انتخابات پیروز شدند قدرشناس زحمات و تلاش های پیشکسوتان باشیم

چهار تن از مدیران مورد حمایت ما در انتخابات پیروز شدند قدرشناس زحمات و تلاش های پیشکسوتان باشیم
گروه خواستاران تحول در اتاق های بازرگانی سومین بیانیه خود را برای تبریک به راه یافتگان به هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران منتشر کرد و با اشاره به مشارکت حداکثری اعضای هیات نمایندگان درانتخابات، ظهور چهره های جدید در بخش خصوصی را نشانه امکانات و ظرفیت های بخش خصوصی و نمایشگر تلاش پردامنه اقتصاد ایران دانسته است.

گروه خواستاران تحول در این بیانیه اشاره کرده که چهار تن از مدیران مورد حمایت این گروه وارد ترکیب هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران شده اند. رییس اتاق بازرگانی ایران نیز در سخنان خود نتیجه انتخابات را برآمده از رای به برنامه ها دانسته بود نه اشخاص و گروه ها. در این انتخابات برخی از چهره های شاخص و باسابقه بخش خصوصی از حضور در هیات رییسه بازماندند و چهره هایی جدید وارد این ترکیب شدند.


متن کامل سومین بیانیه گروه خواستاران تحول به این شرح است:


بسمه تعالی


بیانیه شماره 3


پروردگار یکتا را سپاس میگوئیم که انتخابات هیأت رئیسه هفتمین دوره اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با مشارکت حداکثری اعضاء هیئت نمایندگان به پایان رسید و چهار تن از مدیران با تجربه و تحصیل کرده ای که خواستاران تحول در اتاق های بازرگانی به نحوی از آنان پشتیبانی نموده بودند، به هیأت رئیسه راه یافتند.


در روزهای پیش از انتخابات، خواستاران تحول با تشکیل چندین جلسه فرا جناحی و دعوت از چهره های سرشناس گروه های مختلف و رایزنی وتعیین معیارهای واقع بینانه برای تشخیص توانمندی های نامزدهای انتخابات هیئت رئیسه موفق گردید ند که بحث شایسته سالاری را جایگزین دسته بندی ها ی یکسونگرانه و اظهار نظرها و سمت گیری های احساسی بنمایند.


اعضای فرهیخته اتاق ها نیز با عبور از مرزبندی های مرسوم، توانستند فراتر از تفکیک های ناروای منطقه ای و بخشی و با تاکید و تمرکز بر معیارهای سنجیده شایسته سالاری و نگاه وسیع ملی، زمینه بازسازی مهمترین تشکل ملی صاحبان کسب وکار کشورمان را به عنوان سازمانی فراگیر و یکپارچه، فراهم سازند. ظهور مدیران جدیدکسب وکار در سراسر کشور و حاکمیت نگاه ملی و فرا بخشی بر انتخابات هیات رییسه اتاق ایران، نوید بخش شکل گیری اتاق های نسل دوم با محوریت انسجام، پویایی، احساس مسئولیت و پاسخگویی خواهد بود.


رای قاطع اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران به تغییر و ظهور چهره های جدید، نه تنها امکانات و ظرفیت های بخش خصوصی کشور را نمایان ساخت، بلکه نمایشگر تحرک و تلاشی شد که در پرتو تحولات پر دامنه اقتصاد ایران و جهان، سخت به آن نیازمند هستیم.


نوسازی اتاق بازرگانی ایران و تمایل اعضای هیئت نمایندگان به تغییر، البته نیازمند قدرشناسی و استفاده از دانش و تجربه همه پیشکسوتان و فعالانی است که در تمام سال های گذشته، خالصانه در دفاع از حقوق بخش خصوصی و حفظ و رونق اتاق، بی مزد و منت کوشیده اند و بدیهی است که باید پاسدار تلاشها و حرمت آنان باشیم.

از این رو، خواستاران تحول ضمن تشکر بسیار از تمامی کسانی که ما را در برگزاری نشست ها کمک و همراهی نمودند و تجارب و دیدگاه های ارزنده خود را در میان گذاشتند و با آرزوی ادامه جلسات گفتگو و هم اندیشی، انتخاب یکایک اعضای هیأت رئیسه اتاق ایران را صمیمانه تبریک گفته و برای تمامی اعضای هیأت نمایندگان اتاق ایران در جهت دستیابی به اهداف عالیه اقتصادی کشور آرزوی موفقیت روز افزون دارند.


خواستاران تحول در اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن سراسر کشور

۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۴۴
تجارت نیوز |
تعداد بازدید : ۱,۶۴۵