حضور اتاق ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز مسکو

حضور اتاق ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز مسکو
یازدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز مسکو که صبح روز 31 خرداد در مرکز نمایشگاهی اکسپوسنتر روسیه افتتاح شده بود، چهارم تیرماه خاتمه یافت.
به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، این نمایشگاه با بیش از 1000 شرکت به نمایندگی از 36 کشور جهان از جمله ایران، روسیه، آلمان، ایتالیا، چین، لهستان، کانادا، فنلاند، نروژ، فرانسه و . . . در مساحت 25 هزار متر مربع و با حضور بیش از 700 متخصص از سراسر جهان برگزار شد.

 

اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران نیز با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو و متولیان برپایی نمایشگاه (شرکت ITE) و به منظور بهره برداری از موقعیت ایجاد شده در جهت معرفی توانمندی‌های صادراتی و تخصصی فعالان اقتصادی بخش‌های خصوصی، غرفه اطلاع رسانی خود را در مساحت 12 متر مربع برپا کرد.
نمایندگان اعزامی امور بین الملل اتاق ایران و اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با ارائه بسته های اطلاع رسانی از جمله اطلاعات اتحادیه ها، تشکل‌ها و انجمن‌های وابسته به اتاق ایران، اطلاعات مرکز داوری اتاق ایران، اطلاعات سرمایه گذاری در ایران، اطلاعات تماس برخی از شرکت های فعال عضو اتاق ایران و پاسخ‌گوی مراجعین و بازدید کنندگان از نمایشگاه بودند.
 
همچنین در دومین روز برپایی نمایشگاه نفت و گاز، همایش ایران و روسیه در زمینه همکاری‌های نفت و گاز برگزار شد. در این همایش که نمایندگانی از سفارت ایران در روسیه، مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت، وزارت انرژی روسیه و رئیس بین الملل شرکت زاروبژ نفت روسیه حضور داشتند، راه‌های ارتقای همکاری های مشترک بین دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سخنرانان بر استفاده از ظرفیت های مشترک تاکید کردند.

شایان ذکر است از دستاوردهای مهم این نمایشگاه می توان به عقد قرار دادهای خرد و کلان بین شرکت‌ها و بخش های خصوصی و دولتی کشورهای مختلف اشاره کرد که در این میان شرکت های غرفه دار و بازدید کننده ایرانی نیز بی بهره نمانده و قراردادهایی را با طرف های تجاری خارجی خود به امضا رساندند.

۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۵۶
اتاق ایران |
تعداد بازدید : ۱,۳۰۰