عسگر اولادی از کنفدراسیون صادرات ایران می رود

عسگر اولادی از کنفدراسیون صادرات ایران می رود
هیأت مدیره کنفدراسیون صادرات ایران روز چهارشنبه گذشته، موضوع استعفای اسدالله عسگراولادی از ریاست این تشکل را در دستور جلسه قرار داد و اکثریت اعضای این تشکل اقتصادی با استعفای وی موافقت کردند.

به گزارش تجارت نیوز، در این جلسه ابتدا علاء میرمحمدصادقی بر حفظ سنگرهای فعلی در اتاق بازرگانی و تشکل های بزرگ اقتصادی توسط بزرگان بخش خصوصی و قدیمی های اتاق تأکید کرد و از اسدالله عسگراولادی خواست تا در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و استعفایش را پس بگیرد .


پس از سخنان میرمحمدصادقی، اعضای هیأت مدیره کنفدراسیون صادرات ایران هر یک به بیان دیدگاه های خود پرداختند که نقطه مشترک اظهارنظر این اعضا توافق بر قبول استعفای عسگراولادی و جایگزینی نایب رییس فعلی کنفدراسیون به جای وی بود.


اسدالله عسگراولادی که چندی پیش استعفا و کناره گیری از مسوولیت های خود در اتاق بازرگانی و برخی تشکل های صادراتی را رسانه ای کرد، در نشست هیأت مدیره کنفدراسیون صادرات ایران بار دیگر بر استعفای خود از ریاست این تشکل تأکید کرد واز هیات مدیره کنفدراسیون خواست که تا پایان هفته جاری نظر قطعی خود را اعلام کنند.


به گزارش تجارت نیوز، با توجه به اتفاق نظر اکثریت مطلق هیات مدیره این تشکل بر قبول استعفای وی در روز چهارشنبه، این اتفاق که در هفته جاری وی از ریاست کنفدراسیون صادرات ایران کنار گذاشته شود بسیار محتمل است.


گفته می شود،سید رضی میری به عنوان نایب رییس اول اداره امور کنفدراسیون صادرات ایران را تا برگزاری انتخابات هیات مدیره بر عهده خواهد گرفت.اسدالله عسگراولادی از ریاست اتاق مشترک ایران و روسیه نیز اعلام کناره گیری کرده بود اما اعضای هیأت مدیره این اتاق مشترک با استعفای وی موافقت نکردند و این کرسی فعلا برای وی باقی ماند.

۱۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۲۸
تجارت نیوز |
تعداد بازدید : ۱,۳۰۰