احمدی نژاد به نهاوندیان چه گفت؟

احمدی نژاد به نهاوندیان چه گفت؟
رئیس اتاق بازرگانی ایران گزارش دیدار با رئیس مجلس و رئیس جمهور را در دومین نشست هیئت نمایندگان ارائه کرد.

محمد نهاوندیان در دومین نشست هیئت نمایندگان اتاق ایران با اشاره به دیدارهایی که با رئیس جمهور و رئیس مجلس داشته است، گفت: دیدار هیأت رئیسه اتاق ایران در صبح و عصر یک روز با رئیس جمهور و رئیس مجلس یک پیام نمادین داشت و آن تعامل بخش خصوصی با ارکان نظام و داشتن بهترین مناسبات است.


به گزارش فارس، نهاوندیان افزود: در دیدار با رئیس جمهور نکات بسیار ارزشمندی مورد تأکید قرار گرفت که می‌توان به نگاه دقیق و کارشناسی به الگوهای اقتصادی کشور،‌ همکاری دولت با بخش خصوصی برای رسیدن به رشد پایدار، ایجاد اشتغال با همکاری دولت و بخش خصوصی و اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به عنوان یک طرح اساسی نگاه شود و کمیسیون‌های تخصصی در آن شکل گیرد.


وی ادامه داد: همچنین رئیس جمهور از پیشنهاد برگزاری جلسات منظم استانداران با رؤسای اتاق‌ها استقبال کرد و همچنین قرار شد تا هیأت رئیسه اتاق ایران جلساتی با شورای عالی اشتغال داشته باشند.نهاوندیان گفت: رئیس جمهور درباره یارانه بخش تولید تأکید کرد تا یارانه بخش تولید به صورت کمال و تمام در اسرع وقت پرداخت شود.


رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در عصر همان روز جلسه‌ای با رئیس مجلس داشتیم و رئیس مجلس بر محوریت بخش تولید در اقتصاد کشور و سیاست‌‌های تولیدمحور تأکید کرد و از ارائه نظرات بخش خصوصی در مباحث مجلس تقدیر کرد. همچنین رئیس مجلس تأکید کردند تا از منابع صندوق توسعه به طور عالمانه در مسیر توانمندسازی بخش خصوصی استفاده شود و بر دو محور اخلاق و اقتصاد، اخلاق کسب و کار و طرح آمایش سرمایه‌گذاری تأکید شد.

 

نهاوندیان گفت: رئیس مجلس همچنین بر اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه و اصلاح قوانین مخل در اقتصاد تأکید کرد.نهاوندیان گفت: نگاه اتاق بازرگانی نگاه تعاملی است و اتاق جز رویکرد تعامل برنامه‌ دیگری ندارد.
۲۰ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۲۳
تجارت نیوز |
تعداد بازدید : ۱,۰۸۵