از ظرفیت استصنا باید بیشتر بهره ببریم

از ظرفیت استصنا باید بیشتر بهره ببریم
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اعلام این که ٦٠ درصد از ظرفیت کاری این انجمن خالی است، بر ضرورت بهره گیری بیشتر از این قابلیت در صنعت نفت تاکید کرد.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت  شنبه ، ١٩ اردیبهشت در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از بیستمین نمایشگاه نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی ادعا کرد: انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، اقدامهای بسیاری در تولید کالا انجام داده است، در مورد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیز بومی سازی از طریق مهندسی معکوس انجام شده است.

رضا پدیدار با اعلام این که در سال ٩٣ این انجمن ١٠ قلم کالای اولویت دار صنعت نفت را در دستور ساخت قرار داده است، از وزیر صنعت به عنوان یکی از متولیان اصلی ساخت داخل در خواست کرد شرایطی برای استفاده بیشتر از ظرفیتهای این انجمن فراهم کند.

  • وی در توضیح گفت: هم اکنون حدود ٦٠ درصد از ظرفیت انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت خالی است که قابلیت استفاده از این ظرفیت در داخل صنعت نفت و از سوی دیگر برای صادرات وجود دارد.

    رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با بیان این که فهرست تعرفه کالا برای وزارت صنعت فرستاده شده است، از متولیان وزارت صنعت در خواست کرد نسبت به بازبینی و در صورت لزوم، اصلاح تعرفه ها اقدام کنند.  

    به گزارش شانا، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه بیستم نفت، از سالن ٣١ که محل استقرار سازندگان تجهیزات صنعت نفت است، دیدن کرد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۴۵
تعداد بازدید : ۵۰۳